نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. ارديبهشت 1403 - 8:22   |   کد مطلب: 33482
مرکز مشاوره خانواده مهر ملایر با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان شامگاه یکشنبه در این آئین اظهار داشت: خانواده یکی از ارکان مهم جامعه است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

"فاطمه ستاری‌نوید" با اشاره به ضرورت اجرای طرح "فتحان" برای پیشگیری از پیری جمعیت کشور و استان همدان، افزود: در این طرح تمام جوانب به خوبی اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: با استفاده از توانایی نیروهای مردمی و همت مسئولان می‌توانیم با اجرای صحیح و موفق طرح فتحان سیاست‌های بالادستی جمعیتی را به بهترین نحو در استان همدان پیاده‌سازی کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان بیان کرد: جنگ فرهنگی همه‌جانبه دشمن بسیار سهمگین است و نباید در این فرصت محدود غفلت و کوتاهی از ما سربزند.

 

ستاری‌نوید ضمن قدردانی از فعالیت‌های جهادگران این شهرستان با اشاره به نقش موثر مبلغان حوزه‌های علمیه در مسائلی همچون تحکیم خانواده، ازدواج، پیشگیری از طلاق و فرزندآوری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: برای عبور از بحران جمعیت نیاز به تلاش مضاعف و پرورش نیروهای متخصص داریم و حوزه‌های علمیه می‌توانند پایگاهی موثر باشند.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر نیز با اشاره به ضرورت کُنش مسئولانه‌تر همه فعالان حوزه جمعیت، تاکید کرد: هرگونه اهمال و کوتاهی در حوزه مهم جمعیت خطایی نابخشودنی است.

"مسعود وفایی‌زاده" گفت: ضمن تشویق دستگاه‌های فعال و دغدغه‌مند در حوزه جوانی جمعیت، با دستگاه‌هایی که ترک فعل داشته باشند، باید برخورد قانونی صورت گیرد.

 

وی ادامه داد: اجرای قانون جوانی جمعیت خط قرمز دولت مردمی سیزدهم و مجلس شورای اسلامی است و در کنار وظیفه سازمانی، وظیفه اجتماعی و ملی ما ایجاب می‌کند ضمن اولویت‌بندی، تلاش بی‌وقفه داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر تاکید کرد: باید هوشیارسازی نخبگانی در سطح این شهرستان و کشور را رقم زد، چراکه مردم هر کجا اقناع شده و پای کار آمدند، بحران‌ها مدیریت و رفع شد و بحران پیری جمعیت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دیدگاه شما