نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. خرداد 1395 - 8:37   |   کد مطلب: 19292
به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) اصحاب فرهنگ و هنر در مراسمی متفاوت با شعرخوانی و نی نوازی سوگواره امام خوبی ها را برگزار کردند.

به گزارش ملایری‌ها؛ به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) سوگواره"بشنو از نی یاد یار مهربان" با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سالن ارشاد ملایر برگزار شد.
غلامرضا جمالی زاده در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و تجدید میثاث اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان ملایر با آرمان های رهبر کبیر انقلاب از مهمترین اهداف این برنامه است.
وی استفاده از ظرفیت های ادبی، فرهنگی و هنری شهرستان و برگزاری محفلی با ظرح ایده نو و معرفی این ظرفیت ها و رشد و تعالی آنان را از دیگر اهداف این سوگواره بشمرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: در ایمن مراسم نه نفر از شاعران شهرستان و هشت نفر از هنرمندان موسیقی به شیوه نوین به اجرای برنامه پرداختند.
وی استفاده از ظرفیت های هنری و ادبی برای عرض ارادتبه  ساحت امام راحل و ادای احترام به آرمان‌های آن امام عزیز را از دیگر اهداف برگزاری این  سوگواره عنوان کرد.
جمالی زاده با اشاره به برگزاری کارگاه خوشنویسی در حاشیه این مراسم عنوان کرد: با حضور 20 نفر از خوشنویسان ملایر در حاشیه این مراسم کارگاه خوشنویسی با نگارش اشعار و مطالبی درباره امام راحل(ره) برگزار شد.
وی هنرنمایی هنرمندان ملایری و نمایش آثار طراحی و گرافیکی و معرفی آن به حاضران در این محفل را از اهداف برگزاری این کارگاه بیان کرد. 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: در اجرای این سوگواره که به صورت خلاقانه طراحی شده بود شاعران در سه گروه به صورت همزمان به قرائت اشعار خود با پس زمینه نی نوازی زنده پرداختند.

دیدگاه شما