نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. فروردين 1396 - 22:48   |   کد مطلب: 22056
فرماندار ویژه ملایر از ثبت نام 705 نفر داوطلب در شهرستان ملایر برای انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرستان از ابتدای زمان ثبت نام تا پایان پنجم فروردین ماه خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها عبدالعظیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس انتخابات را یک اصل مهم و قانونی در چار چوب قانون اساسی کشور دانست و اظهار کرد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون ملت ایران در 35 دوره عرصه انتخابات حضور پرشور،گسترده و ارزنده داشته‌اند.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم پیش رو در سال جاری اظهار کرد: ثبت نام  از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی  
از 30 اسفندماه سال قبل شروع شده و تا پایان وقت اداری ششم فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

فرماندار ملایر از ثبت نام 705 داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ابتدای زمان ثبت نام تا پایان امروز در ملایر خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 150 نفری داوطلب در حوزه شهری و 545 نفر داوطلب در حوزه روستایی است.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان امروز نسبت به روزهای گذشته رشد بالایی داشته است، گفت: 232 نفر داوطلب امروز در شهرستان ملایر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 47 نفر در حوزه شهری و 185 نفر نیز در حوزه انتخابات روستایی بوده است.

رضایی با بیان اینکه تاکنون 112 نفر داوطلب در شهر ملایر ثبت نام کرده‌اند تصریح کرد:  از این تعداد 37 نفر امروز ثبت نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: بعد از ثبت نام همه روزه استعلام افراد ثبت نام کننده از مراجع چهارگانه انجام می‌شود که بعد از استعلام نتیجه تایید صلاحیت نهایی افراد ثبت نام شده از طریق هیات اجرایی و نظارت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار