فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

25. دى 1399 - 8:33   |   کد مطلب: 29314
حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه گفت: احداث این واحد را بستری مناسب برای توسعه و خودکفایی نه تنها برای شهرستان بلکه برای منطقه دانست که می تواند امکان استفاده از بسترهای موجود این شهرستان را مهیا کند.

به گزارش ملایری‌ها؛  حجت الاسلام آزادی‌خواه، نماینده ملایر و رییس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به اخذ مجوز احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در ملایراظهار کرد:  احداث این واحد را بستری مناسب برای توسعه و خودکفایی نه تنها برای شهرستان بلکه برای منطقه دانست که می تواند امکان استفاده از بسترهای موجود این شهرستان را مهیا کند.

آزادی‌خواه با بیان اینکه تعیین ۵ نقطه برای احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در برخی اخبار صحت ندارد، ابراز کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با مدیرعامل برق باختر، دو نقطه پیشنهادی توسط فرمانداری ویژه ملایر تعیین شده که پس از تایید نهایی برای احداث نیروگاه معرفی می شود.

وی گفت: طی تماس های مکرر با وزارت نیرو و صحبت های کارشناسی با محسن طرزطلب مدیر‌عامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی کشور انجام شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس بیان کرد:  برابر با استانداردهای برق باختر به تاسی از دستورالعمل ها و سیاست های وزارت نیرو و با عنایت به وجود امنیت، وسعت و اقلیم مساعد ملایر و ارتباط این شهرستان با ۹ استان کشور، طبق مطالعات نهایی برق باختر مقرر شد نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در ملایر احداث شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار