نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. تير 1401 - 8:38   |   کد مطلب: 31183
حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری گفت: حجاب شرف، عزت و افتخار بانوان ایرانی است و مردم برای این پاکدامنی شهید دادند و در مقابل چکمه پوشان رضاخان ایستادند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر در تجمع بانوان انقلابی و جشن بزرگ ریحانه ها در پارک سیفیه ملایر با اشاره به اقدامات و نقشه های دشمن علیه حجاب اظهار کرد: حجاب شرف، عزت و افتخار بانوان ایرانی است و مردم برای این پاکدامنی شهید دادند و در مقابل چکمه پوشان رضاخان ایستادند.

وی با بیان اینکه حجاب صرفا پوشش اسلامی نیست بلکه پوشش انسانی است، افزود: آمار شهدای کشف حجاب تا پنج هزار نفر اعلام شده است و این نشان از جایگاه مهم حجاب برای ما است.

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: مدیر سخت خانه و خانواده بر عهده مردان است اما زنان مدیریت روابط و عاطفه و در کل نرم افزاری خانواده را عهده دار هستند.

وی با بیان اینکه مردان خودخواه و متکبر زیر بار حجاب زنان نمی روند، تصریح کرد: امروز در جامعه جهانی مردان تندخو و خودخواه مخالف حجاب هستند چرا که با خواسته های نفسانی آنان سازگاری ندارد.

 

امام جمعه ملایر عاملان عفاف جامعه را حجاب زنان دانست و گفت: امروز باید کشف حجاب را اجباری دانست نه حجاب را و دشمنان در حال القا دروغ حجاب اجباری در سطح دنیا هستند.

 

وی با بیان اینکه خدا به زن مدیریت عفاف و حجاب و پاکدامنی را داده است، تاکید کرد: یک زن برای مدیریت جامعه از لحاظ حجاب توانمند است و این مردان مغرور هستند که می‌خواهند استقلال زن را از بین ببرند.

فروزان کردیوند از اساتید حوزه و دانشگاه ملایر نیز در این آیین با تاکید بر اینکه امروز غرب به دنبال بردن اقتدار زن ایرانی را زیر رادیکال است، اظهار کرد: نابودی لطافت زن از دیگر اهداف دشمنان است چرا که اگر زن لطافت نداشته باشند دیگر نمی تواند مادری نمونه باشد.

وی افزود: آنهایی که امروز داعیه دار فمنیست هستند و دختران جای پسران را بگیرند و زنان جای مردان را بگیرند به دنبال تسلط مردان هوس باز بر زنان هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: چادر سیاه برای دشمنان بسیار مهلک است و اندیشمندان غربیذغرب می گوید اگر خواستید بر کشور اسلامی تسلط پیدا کنید اول چادر زنانشان‌ را بردارید.

وی با بیان اینکه حکایت زنان بد‌حجاب ما همان قورباغه است که آرام آرام پخته می شود و وقتی به خود می آید دیگر دیر است، تصریح کرد: حجاب و چادر تشخص و اقتدار زن مسلمان است و دختران جامعه با عقلانی، حجاب را انتخاب کنند.

کردیوند با بیان اینکه اگر زنان حجابتان‌را رعایت کنند به دو گروه شفقت کرده اند، تصریح کرد: زنان با حجاب ابتدا به دختران و سپس به مردان برای پایدار ماندن زندگی آنان شفقت می کنند.

وی تاکید کرد: امروز بر دو راهی فسق و فلاح قرار گرفته ایم‌ و اگر بخواهیم در این دو راهی مسیر درست را پیشه کنیم باید به چراغ ایمان و سپر تقوا و چشمان آگاه و عبرت بین مجهز شویم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار