نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. ارديبهشت 1394 - 11:22   |   کد مطلب: 15273
در شهریور و مهر سال 93 عملیات لوله گذاری کانال‌های فاضلاب منطقه میدان سرو توسط پیمانکاران انجام شد و حالا پس ازگذشت 7 ماه همچنان بسیاری از محل‌های حفاری شده آسفالت نشده و همچنان خاکی است.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، در شهریور و  مهر سال 93 عملیات لوله گذاری کانال‌های فاضلاب منطقه میدان سرو توسط پیمانکاران انجام شد و حالا پس ازگذشت 7 ماه همچنان بسیاری از محل‌های حفاری شده  آسفالت نشده و همچنان خاکی است.

 کانال‌های فاضلاب در اکثر کوچه‌های این منطقه حفاری شده و  باعث به وجود آمدن مشکلات متعددی برای اهالی این محل شده است.

حوزه علیمه خواهران حضرت زینب کبری(س) ملایر در ابتدای خیابان اندیشه واقع شده است و مسئول این حوزه در گفت‌وگو با ملایری ها  با گلایه از وضع این خیابان عنوان کرد: کسانی که با ماشین به این خیابان رفت و آمد می‌کنند از وضع موجود گلایه می‌کنند.

پروانه ترکمان اسدی با اشاره به وضعیت نامناسب نظافت این خیابان بیان کرد: نظافت فاضلاب در این خیابان نامناسب بوده و وجه بدی به این خیابان داده است.

احمد حیدری از ساکنان این منطقه و خیابان اندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار کرد: در پایان تابستان سال گذشته کانال‌های فاضلاب در خیابان ما حفر شد و پس از پر کردن این کانال‌ها با خاک آن را آسفالت نکردند.

وی افزود: خاکی بودن کانال‌های فاضلاب باعث به وجود آمدن چاله‌های زیادی در این خیابان و کوچه‌ها شده است و صدمات زیادی به ماشین‌ها وارد کرده است.

حیدری افزود: در پاییز و زمستان و با شروع بارندگی‌ها این محل به مرداب شبیه شده و اکثر کوچه‌ها را گل فرا می‌گرفت.

وی افزود: پس از بارندگی‌ها چاله‌های کانال‌های فاضلاب عمیق تر شده و گاهی باعث ایجاد تصادف در این محل‌ها می شد.

وی گفت: در زمستان پس از اینکه وضع این چاله‌ها خیلی خراب شده بود به جای اینکه اساسی آن را درست کنند درون این چاله‌ها ماسه بادامی ریختند.

آقای ابراهیمی یکی از ساکنان خیابان رازی گفت: بیش از شش ماه از کندن این کانال‌ها گذشته است  همچنان این کانال‌ها آسفالت نشده است.

وی ایجاد گرد و خاک زیاد را یکی دیگر از مشکلات ناشی از این کانال‌ها دانست وافزود: بنده ماشین دارم ولی دلیل خرابی خیابان اندیشه مجبور شده ام که مسیر رفت و آمد به خانه ام را عوض کنم.

ابراهیمی گفت: اگر کسی نا آشنا به این منطقه شب به این محل بیاید و در این چاله‌ها بیفتد امکان شکستن دست و پایش وجود دارد.

وی از مسئولین درخواست کرد که هر چه زودتر این منطقه را آسفالت کنند و بیان کرد: متاسفانه وقتی این مکان‌ها به پیمانکار داده می‌شوند معمولا پس از مدت زمان کوتاهی آسفالت‌ها فرومی‌روند.

آقای قاسمی راننده سرویس مدرسه نیز در گفت‌وگو با ملایری‌ها عنوان کرد:از پاییز سال گذشته این منطقه به این صورت درآمده است و وضع اکثر این منطقه همین گونه است .

وی گفت: عبور و مرور با ماشین از این خیابان‌ها و کوجه‌ها باعث صدمه زدن به ماشین و جلوبندی آن می شود.

آقای میرباقری ساکن خیابان اندیشه نیز با اشاره به وضع نامناسب کوچه‌ها و خیابان های  این محل به خبرنگار ملایر‌ها گفت: از مسئولین خواستارم هر چه سریعتر نسبت به آسفالت این مکان ها اقدام کنند.

وی افزود: مناسب بودن وضع خیابان‌ها و کوچه ‌ها از حقوق شهروندی بوده و اهالی این محل خواستار رسیدگی به این مشکل هستند.

آقای نصیری نیز در ابتدای خیابان اندیشه نانوایی سنگگی دارد و با گله از وضع موجود بیان کرد: حدود هفت ماه است که از کندن این کانال‌ها گذشته است و گرد و خاک حاصل از رفت و آمد ماشین‌ها کار ما را با مشکل مواجه کرده است.

حال باید پرسید آیا این خیابان‌ها جزئی از ملایر نبوده که چندین ماه است که این گونه رها شده اند و شهرداری چرا این منطقه را آسفالت نمی‌کند؟

عدم پاسخ شهرداری در پاسخ به سوال چرا تا به حال آسفالت نشده است!!!

خبرنگار ملایری‌ها برای پاسخ به این سوال به شهرداری ملایر مراجعه کرده و با مطرح کردن سوال خود با پاسخی از طرف شهرداری مواجه نشد.

حال باید منتظر ماند و دید چند ماه دیگر به طول می‌انجامد که این خیابان آسفالت شود؟ و آیا پس از آسفالت شدن باز هم با کیفیت بدآسفالت شده و پس از گذشت مدت زمانی کوتاه سطح آسفالت پایین می‌رود!!

انتهای پیام/گ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار