نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. ارديبهشت 1394 - 15:59   |   کد مطلب: 15353
نمازگزاران ملایری پس از برگزاری نماز جمعه در حمایت از مردم یمن و اعلام انزجار از اقدامات عربستان در حمله به یمن راهپیایی برگزار کردند.
نابودی در انتظار خاندان آل سعود است/نطرات مردم ملایر در راهپیمایی حمایت از مردم یمن

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، نمازگزاران ملایری پس از اقامه نماز جمعه این هفته ملایر با برگزاری راهپیمایی همزمان با سراسر کشور انزجار خود را از اقدامات آل سعود اعلام کردند.

مهدی حیدری یکی از کسانی که در این راهپیمایی شرکت کرده بود به خبرنگار ملایری‌ها اظهار کرد: من در ابن راهپیمایی شرکت کردم تا بگوییم تا کودکان امثال من چه گناهی کرده اند که در این جنگ کشته می شوند.

وی افزود: کودکان و زنان بی دفاع گناهی ندارند که در این جنگ کشته می‌شوند و عربستان باید هر چه زودتر این جنگ  را تمام کند.

علی رضا بتویی یکی دیگر از معترضان به جنایات آل سعود عنوان کرد: خاندان آل سعود به قطع در این جنگ شکست خواهد خورد و این جنگ باتلاق نابودی آنان خواهد بود.

وی افزود: این شیطان منطقه دست در دست شیطان بزرگ جهان دارد و مردمان بی دفاع و مظلوم یمن را می کشد.

بتویی گفت: همه ما با برگزاری راهپیمایی به دنیا اعلام خواهیم کرد که این اقدام عربستان و آمریکا مورد خشم تمام مردمان و آزادگان جهان است.

یکی دیگر از نمازگزاران به خبرنگار ملایری‌ها گفت: همه ایرانیان با برگزاری راهپیمایی از مردم یمن حمایت خواهند می کنند.

وی افزود: ما با پیروزی در انقلاب اسلامی به دنیا نشان دادیم که زیر بار استکبار نرفتیم و الان هم زیر بار ظلم و استکبار نمی‌رویم.

فارسی نیز به خبرنگار ملایری‌ها گفت: ما به پیروی از سخنان مقام معظم رهبری به عربستان اعلام می‌کنیم که در ابن جنگ جز نابودی خاندان آل سعود چیزی نصیبش نخواهد شد.

وی افزود: عربستان با حمایت تسلیحاتی آمریکا به مردم مظلوم و بی دفاع یمن حمله کرده است و در این جنگ زنان و کودکان بیگناه را می‌کشد و این اقدام آنان در هیچ جای دنیا پسندیده نیست.

معصومی نیز در این راهپیمایی گفت: من با حضور در این راهپیمایی می‌خواهم به کودکان یمنی بگویم من در کنار شما هستم و از شما حمایت می‌کنم.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار