نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. تير 1394 - 12:56   |   کد مطلب: 15813
پس از اجرای پروژه تقاطع غیر هم سطح میدان انقلاب وضعیت این میدان بامشکلاتی مواجه شده است.

به گزارش ملایری‌ها، حدود دو ماهی از آغاز عملیات به کار پروژه تقاطع غیر هم‌سطح میدان انقلاب ملایر با همکاری شهرداری ملایر و قرارگاه قائم ارتش جمهوری اسلامی می‌گذرد.

با آغاز کار این تقاطع برای ایجاد پایه‌های تقاطع و کارگاه قسمت‌های مختلف خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب حصار کشی و عملیات حفاری انجام‌شده است.

ابتدای بلوار شهید بهشتی  محل استقرار سواری‌های مسافرکشی روستایی بوده و یکی از مکان‌هایی است که برای ساخت این پروژه حصار کشی شده است.

حصار کشی این مکان باعث شده است تا بسیاری از سواری‌های مسافرکش روستایی در ابتدای این بلوار تجمع کند و باعث شده تا رفت‌وآمد در این مکان با مشکل مواجه شود.

 

یکی دیگر از مشکلاتی که با عملیات حفاری در این مکان ایجادشده است مسدود شدن راه فاضلاب و تجمع آب در ابتدای بلوار شهید بهشتی است.

با توجه به عملیات حفاری در این مکان و وجود خاک با ورود پسماند فاضلاب به خیابان باعث ایجاد گل‌ولای در خیابان شده و جلوه زشتی به ابتدا این خیابان داده است.

فرماندار ملایر در جلسه هماهنگی ستاد سفر شهرستان ملایر با گلایه از وضع موجود خواستار پیگیری شهرداری ملایر برای رفع موضوع این مکان شد.

 

آزاد بخت در این جلسه اظهار کرد: پروژه تقاطع غیر هم‌سطح ملایر پروژه خوبی بوده ولی با توجه اجرای پل چهره نامناسبی به ورودی شهر داده است.

وی خواستار رسیدگی شهرداری به وضعیت ورود پسماند به داخل خیابان شد و عنوان کرد: مسافربرهای روسایی نیز ساماندهی شده و از تجمع آن‌ها در ابتدای خیابان جلوگیری شود.

مهدی منصوری یکی از رانندگان خطوط ازندریان هم در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار کرد: تجمع رانندگان شخصی در این مکان باعث شده تا مسافربرهای خطی نیز در این مکان تجمع کند.

وی با اشاره به وضع نامناسب فاضلاب در میدان انقلاب ملایر عنوان کرد: برای عملیات ساخت پل راه فاضلاب مسدود شده و همین امر باعث ورود فاضلاب به داخل خیابان و ایجاد گل در مسیر مردم شده است.

منصوری افزود: برای خروج آب واردشده به خیابان هرروز با پمپ آب را جمع‌آوری کرده و آن را در محل دیگری تخلیه می‌کنند.

با توجه به صحبت‌های فرماندار حال باید منتظر ماند تا دید که آیا وضعیت نامناسب میدان انقلاب هر چه زودتر سر و سمان داده می‌شود ی نه؟

شهرداری نیز باید با اقدامی شایسته هر چه زودتر فکری برای ورود آب فاضلاب به خیابان کند چراکه ابتدای بلوار شهید بهشتی از مکان‌های پر رف و آمد بوده و باقی ماندن وضعیت به این‌گونه با بازخورد خوبی به همراه نخواهد بود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار