نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. تير 1394 - 17:31   |   کد مطلب: 15890
در حاشیه این جاده ی کریم خان ب یک گودال عمیق و خطرناکی وجود دارد که به طور کامل از جلوی دید هر رهگذری مخفی است.

به گزارش ملایری‌ها، بلوار کریم خان زند، میدان بهارستان را به میدان استقلال متصل می کند. در ابتدای این کمربندی جاده تا شعاع حدود 2هزار متر باریک است و در حاشیه این جاده باغ های انگور و درختان گردو وجود دارد که توجه هر رهگذری را به خود جلب می کند اما در حاشیه این جاده ی به اصطلاح آرام و عادی یک گودال عمیق و خطرناکی وجود دارد که به طور کامل از جلوی دید هر رهگذری مخفی است.

 این گودال عمیق که با جاده اصلی 5 قدم فاصله دارد و به طور کامل به وسیله تاک های انگور مخفی شده است قابل رویت نیست ولی خطر سقوط حتمی را دارد.

اما ماجرای پیدا شدن این گودال

چند روز پیش سگی  در داخل این گودال افتاده بود که پس از گذشت دو روز جستجو، صاحبش آن را در داخل این گودال پیدا کرده و با کمک اهالی منطقه و با وسایل ابتدایی، این سگ که مدت دو شبانه روز در چاه افتاده بود نجات دادند.

گفتنی است: که اهالی پس از نجات سگ با آتش نشانی تماس گرفتند تا موضوع را با آنها مطرح کنند که مسئولین آتش نشانی گفتند این چاه چون در ملک شخصی است ما نمی توانیم در این قضیه دخالت کنیم و ما را راهنمایی کردند که موضوع را با امور شهری شهرداری مطرح کنیم. که پس از تماس با امور شهری آنها نیز گفتند چون ملک شخصی است دست ما نیست اما موضوع را پیگیری می کنیم.

از دهیاری ازناو موضوع را پیگیری کردیم گفتند این قسمت تحت تملک شهرداری ملایر هست و باید از طریق شهرداری پیگیری شود. در تماسی که با امور شهری ملایر گرفتیم گفتند که موضوع در دست پیگیری است که نتیجه آن متعاقباً به اطلاع همشهریان می رسد.

حال این سوال پیش می آید اگر خدای ناکرده اتفاقی بیفتد و کسی در آن سقوط کند چه کسی پاسخگو است؟

با توجه به فصل تابستان و ورود مسافران به ملایر، اگر مسافر یا همشهریانی که از وجود این چاه بی خبر هستند اتفاق بدی برایشان بیفتد چه کسی مسئول است؟

کدام مسئول باید جوابگو باشد؟

حتما باید در برابر عمل انجام شده قرار بگیریم تا به فکر چاره ای باشیم؟

انتهای پیام/گ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار