نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. مرداد 1394 - 7:04   |   کد مطلب: 15976
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی جهت بررسی مشکلات مسکن مهر ملایر به این شهر سفر کرد.

به گزارش ملایری‌ها، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی جهت بررسی مشکلات مسکن مهر ملایر به این شهر سفر کرد و چندساعتی میهمان مردم ملایر بود.

به دلیل سرزده بودن سفر قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در ملایر باعث به وجود آمدن برخی از ناهماهنگی‌ها در این سفر شد.

به دلیل اطلاع‌رسانی ضعیف مسئولان ذی‌ربط در این سفر باعث سردرگمی خبرنگاران شده و برخی از خبرنگاران از طریق مراکز خبرگزاری‌ها از این سفر خبردار شده و همچنین باعث عدم حضور  بسیاری از خبرنگاران برای پوشش خبری اخبار این سفر شد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در این سفر از مسکن‌های مهر ملایر بازدید کرده و به‌صورت چهره به چهره مشکلات مردم را از ربان خودشان شنید.

پس از بازدید از مسکن مهر ملایر در جلسه‌ای که در فرمانداری تشکیل شد مهم‌ترین مسائل و مشکلات شهر ملایر با حضور مسئولین و نمایندگان شرکت‌های ساخت مسکن مهر بررسی شد.

پس از بررسی‌های انجام‌شده در بحث مشکلات آب و خط انتقال آب  مبلغ دو میلیارد ریال جهت حل مشکلات انتقال آب مسکن مهر به ملایر تعلق گرفت.

پنج میلیارد ریال هم یارانه برای مشکلات زیرساخت‌ها به شهرستان ملایر تعلق گرفت تا هر چه سریع‌تر مسکن مهرهای آمده تحویل داده شوند.

برای مشکل ترانشه و دیواره حائل در مسکن مهر ملایر مبلغ 5 میلیارد ریال برای رفع  مشکلات  و جلوگیری از خطرات به ملایر اختصاص داده شد.

برای رفع مشکلات  مسیر عبور مرور و محوطه‌سازی مسکن مهر ملایر  هم  یک هزار تن قیر یارانه‌ای  توسط وزارت راه و شهرسازی به ملایر اختصاص داده شد.

انتهای پیام/گ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار