نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. آبان 1394 - 10:34   |   کد مطلب: 17176
مراسم اولین سالگرد عروج دو شهید گمنام دانشگاه آزاد ملایر با حضور دانشجویان و مسئولان و همراه با عزاداری برای حضرت رقیه(س)در مسجد دانشگاه آزاد ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها، مراسم اولین سالگرد عروج دو شهید گمنام دانشگاه آزاد ملایر با حضور دانشجویان و مسئولان در مسجد دانشگاه آزاد ملایر برگزار شد.

داریوش جاوید در این محفل با اشاره به مهم‌ترین اثرات حضور دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد ملایر اظهار داشت: پس از خاک‌سپاری این دو شهید گمنام در صحن دانشگاه آزاد ملایر برکات فراوانی به این دانشگاه رسیده و شهدای گمنام میزبان دانشجویان در این دانشگاه هستند.

وی با امنیت حال حاضر ایران را مدیون خون همه شهدا دانست و بیان کرد: اگر امروز در فرانسه باآن‌همه امکانات حملات تروریستی انجام می‌شود و ولی در ایران که در وسط آتش منطقه و حضور گروه‌های تکفیری قرار دارد و امنیت کامل برقرار است دلیلی جز برکت خون همه شهدا ندارد.

رئیس دانشگاه آزاد ملایر گفت: اگر پایه‌های حکومت انقلاب اسلامی محکم بوده و همه ما با امنیت کامل مشغول تحصیل در دانشگاه هستیم به خاطر وجود امثال سردار سلیمانی است.

وی پیشرفت و فراوان ایران درزمینهٔ علم و دانش را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب دانست و بیان کرد: خود کشورهای غربی هم به پیشرفت علمی ایران اذعان دارند و این‌یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام ناصر نقوی نیز در این یادواره با اشاره به مهم‌ترین اثرات حضور شهدا مخصوصاً شهدای گمنام در جامعه اظهار کرد: بعد از گذشت بیش از دو دهه از جنگ و هشت سال دوران دفاع مقدس شهدا با حضور خود در جامعه هدایت و شفاعت را برای جامعه در پی‌دارند.

وی افزود: شهدای گمنام با حضور خود فضای جامعه را معنوی کرده وبری بیدار کردن  ما  نسبت به حفظ  آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب در برابر دشمنان بصیرت و هوشیاری خود را داشته باشیم.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان همدان  شهدا را حجت روی زمین دانست و افزود: زمینی که شهید در آن دفن است خاکی معطر و پاک است که شفا می‌دهد و هرکسی که تاکنون دست به دامن شهدا شده مورد شفاعت قرارگرفته و دست‌خالی برنگشته است.

وی شهدا را تربیت‌شده مکتب عاشورا دانست و بیان کرد: شهدا حجت خدا درروی زمین هستند و تنها هدف شهدا احیای ارزش‌ها‌ی اسلام به تأسی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) است.

نقوی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم از شهدای گمنام در سراسر کشور گفت: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام و شهدای مدافع حرم نشان‌دهنده پایبندی مردم به دستاوردها و آرمان‌های انقلاب است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم همدان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار همدانی خاطرنشان کرد: مردم ما قدرشناس خون‌های مطهر شهدا هستند و تا پای جان راه ولایت و شهدا را ادامه می‌دهند.

 این مراسم نورانی با عزاداری برای دردانه حضرت امام حسین(ع) حضرت رقیه(س) و حضور در بر سر مزار شهدای گمنام پایان یافت.

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

دانشگاه آزاد ملایر

دیدگاه شما

آخرین اخبار