نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. آذر 1394 - 19:26   |   کد مطلب: 17249
سخنرانی علی حسینی؛ نماینده مجلس ششم در حالی با اعتراضات دانشجویان همراه شد که وی در اقدامی تأمل بر انگیز سریال دنباله دار توهین به دانشجویان انقلابی را ادامه داد و آنان را کسانی معرفی کرد که کشور را بر هم می زنند!!!

به گزارش خبرنگار ملایری‌ها، همه‌چیز از خبر برگزاری مراسم تأثیر برجام بر اقتصاد و معیشت مردم توسط تشکل اصلاح طلبان ملایر شروع شد و مسئله‌ای که این مراسم را به حاشیه بسیار کشانید، سخنران کسی نبود جز محمدرضا علی حسینی نماینده ادوار پنجم و ششم مجلس، مجلس ششمی که امضا نامه جام زهر به رهبر انقلاب در پرونده وی دیده می‌شود.
در ابتدا قرار بود مراسم در تاریخ 27 آبان ماه امسال در بیت الزهرا(س) برگزار شود که به دلیل مخالفت هیئت‌امنای این مکان  برگزار نشد تا آنکه به فاصله چند روز بعد یعنی امروز چهارم آذرماه جاری در حسینه سرچشمه ملایر برگزار شد.

 

زمان می گذشت و حاشیه‌های این مراسم از روزها و ساعات ها قبل از شروع مراسم با اعتراض دانشجویان و مردم ملایر به حضور  محمدرضا علی حسینی رقم خورد.

 

دانشجویان ملایر با در دست داشتن پلاکاردهای با عناوینی از جمله؛ "ورود فتنه‌گر ممنوع"، "دانشجو بیدار است"، "نه سازش نه تسلیم پیرو رهبر هستیم"، و "حرب فقط حرب علی رهبر فقط سید علی " اعتراض خود را به حضور این نماینده اعلام کردند .
آنان در این تجمع اعتراضی با سردادن شعارهای "مرگ بر فتنه‌گر"، "فتنه‌گران موذی عوامل نفوذی"،"مرگ بر منافق"، "مرگ بر فتنه‌گر"، "خواص بی‌بصیرت نمی‌خواهیم" و "نه سازش نه تسلیم یاور رهبر هستیم" به طور مکرر اعتراض خود را با متولیان برگزاری مراسم رساندند.

 

حاشیه‌های داخل مراسم/ آنچه صحبت نشد تأثیر برجام بر اقتصاد و معیشت
در آغاز این مراسم در معرفی این نماینده وی را شجاع خواندند که در مجلس ششم از حقوق ملت ایران دفاع کرده است!
محمدرضا علی حسینی در ابتدای سخنان خود عصبانیت خود از تجمع دانشجویان نتوانست پنهان کند و اظهار کرد: دلم می‌سوزد برای جوانانی که به‌جای اندیشه، در فکر فریاد زدن و شعار دادن هستند!
وی در بخشی دیگر از سخنان خود  گفت: مگر می‌شود با مشت‌های گره‌کرده کشور را اداره کرد و اگر دوباره جنگ شود شما در می‌روی و فرار می‌کنی ....
این نماینده مردم در مجلس ششم پا را فراتر گذاشت و عنوان کرد: کسانی که مشتشان را گره‌زده‌اند کسانی هستند که دستشان در پشت بابک زنجانی است و این‌هایی که فریاد می‌زنند کشور را به هم می‌زنند.
با وچود اعتراضات گسترده، سخنرانی با حمایت متوالیان ادامه یافت و در هنگام خروج دانشجویان در حالی با پرتاب قند علی حسینی را بدرقه کردند که وی تحت الحفظ از محل سخنرانی خارج شد.

به گزارش ملایری ها به نظر می رسد موضوع جلسه که قرار بود"تأثیر برجام بر اقتصاد و معیشت مردم " باشد  منحرف شد و تلاش نافرجام علی حسینی نماینده سابق برای تطهیر نمایندگان مجلس ششم راه به جایی نبرد.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار