نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. آذر 1394 - 11:58   |   کد مطلب: 17352
امروز پیکر مطهرش شهید جابر شیرزادی پس از 29 سال دوری از وطن به آغوش خانواده اش باز می گردد، شهیدی که آخرین بوسه بر گونه دخترش را29سال پیش زده است و حال قرار است دختر پس از 29 سال این بوسه را با هزاران بوسه جبران کند.

به گزارش خبرگار ملایری ها، هویت پیکر مطهر 24 شهید تازه تفحص شده شناسایی شده هشت سال دفاع مقدس که هفته گذشته هویت پیکر مطهرشان به تازگی توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده بودند محرز شد و طبق اعلام روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح مشخصات 24 شهید تازه شناسایی شده از 11 استان اصفهان، مازندران، فارس، مرکزی، زنجان، قم، همدان، کرج، تهران،آذربایجان غربی و بوشهر هستند.

و اما «محمد جواد زمردیان» نماینده کمیته جستجوی مفقودین غرب کشور در گفت و گو با خبرنگار ملایری ها گفت: شهید جابر شیرزادی یکی از 24 شهید تازه تفحص شده است که هویتش احراز شد.

وی اظهار کرد: این شهید والا مقام متولد 1341 است، اعزامی از سپاه جمهوری اسلامی که در درگیری رژیم بعث و در منطقه عملیاتی حاج عمران به شهادت رسیده است، یکی از این شهدای بزرگوار است.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین دلیل عدم اطلاع رسانی به خانواده شهید را طبق هماهنگی باخانواده شهید به دلیل عدم حضورهمسرمحترم ایشان دراستان اعلام داشت و خاطر نشان کرد: ستادتجلیل ازشهید درملایر تمایل داشت همزمان باسراسرکشور وحتی قبل ازاطلاع رسانی کشوری، موضوع رابه اطلاع خانواده برساند لیکن جهت رعایت نکات قانونی به لحاظ ضرورت حضورتمامی بستگان درجه یک جهت تصمیم گیریهای مختلف، اطلاع رسانی راموکول به این زمان دانستیم تا همسرشهیدنیز درشهرستان باشند.

زمردیان افزود: در شرایط اینچنینی نمی توان برپایه احساسات اقدام کرد وصرفا به خاطر چندروز، خبری رابه برخی ازبستگان داد وسپس منتظر حضوردیگربستگان برای تصمیم گیری ماند چراکه این کار باعث بروز مشکلاتی می شود که بعضانیزبین برخی ازخانوادهابه وجودآمده ومتاسفانه باورود بی جا وانجام مصاحبه بامادروفرزند شهیدکه ناشی از بی تجربگی وسهل انگاری احدی که ظاهرا کارخبرنگاری می کند موجبات ناراحتی و ایجادهزینه های مضاعف رابرای خانواده معظم شهید بوجود آورده است،فلذا ما می بایست براساس قوانین ابلاغی در ستادتجلیل ازشهدا اقدام کنیم.

به گزارش ملایری ها، شهید جابر شیرزادی فرزند حسین در روستای "کهکدان" شهرستان ملایر در نهم فرودین ماه سال 41 متولد می شود و قرار است امروز پیکر مطهرش پس از 29 سال دوری از وطن به آغوش خانواده اش باز گردد.

این شهید بزرگوار در سال 63 متأهل می شود و بعد پس آن صاحب فرزند دختری می شود که تنها 10 روز در کنارش می ماند، تا آنکه پس از چهار مرتبه دواطلبانه رفتن به جبهه های نبرد حق علیه باطل در نیمه شبی آخرین بوسه بر گونه دخترش می زند که حالا قرار است دختر پس از 29 سال این بوسه را با هزاران بوسه جبران کند.

مراسم وداع مردم باشهیدامروز همزمان بااقامه نمازمغرب وعشا درحسینیه ثارالله واقع درشهرک ولی عصر(عج )برگزار و مراسم تشییع نیز فردا ساعت 9صبح ازمیدان امام (ره )ملایرآغازوسپس پیکر مطهر شهید به سمت زادگاهش روستای کهکدان منتقل شده تادرکنارهمرزمانش به خاک سپرده شود.

مراسم یادبودشهیددرمسجدحضرت ابوالفضل کهکدان ازساعت 13.30تا15 برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار