نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. آذر 1394 - 19:54   |   کد مطلب: 17438
با حضور خانواه شهید شیرزادی؛
از تمبر شهید شیرزادی در ملایر رونمایی شد
در مراسمی از تمبر شهید جابر شیرزادی در ملایر رو نمایی شد.

به گزارش ملایری‌ها، در مراسمی با حضور خانواده شهید جابر شیرزادی، خانواده ایثارگران، مسئولین کمیته مفقودین غرب کشور و مسئولان شهر ملایر از تمبر شهید شیرزادی رونمایی شد.

عبدالعظیم رضایی در این مراسم با اشاره به نقش شهدا در امنیت کشور اظهار کرد: امنیت و آرامش ما مدیون خون شهدایی همچون شهید شیرزادی است که جانانه د ر مقابل دشمنان ایستادگی کردند و اقتدار را برای ایران اسلامی به همراه آوردند.

وی افزود: سخن گفتن درباره شهدا کار ساده‌ای نبوده و زبان از بیان اوصاف آنان قاصر است چراکه شهدا باخدا معامله‌ای بزرگ کرده و شهادت را از خداوند طلب کردند.

فرماندار ملایر اخلاص را ویژگی اصلی شهدا بین کرد و افزود: اخلاصی همه شهدا داشتند باعث نزدیکی آنان به خدا شده بود و همین امر باعث توفیق زیاد آنان و رسیدن به جایگاه والای شهادت شد.

وی گفت: اخلاص یکی از ویژگی‌های بارز امام و رهبر شهدای انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بود و این بزرگوار در شرایطی که کسی جرئت سخن گفتن بر ضد خاندان پهلوی را نداشت حرف از انقلاب زد.

رضایی افزود: امروز بعد از گذشت  سال‌های زیادی از دوران دفاع مقدس و تقدیم  218 هزار شهید  دشمنان از اقتدار ایران اسلامی هراس داشته‌اند همین امر آنان را به‌پای میز مذاکرات کشاند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و بسته شدن پرونده ایران PMD در شورای حکام افزود:  با فرمان‌های رهبری و تدبیر دولت برجام به سرانجام رسید و به‌زودی تحریم‌های ظالمانه علیه ایران برداشته خواهد شد.

فرماندار ملایر با اشاره به مهم‌ترین مشکلات مردم گفت: امروز عمده مشکلات مردم بحث معیشت و اشتغال است و راه نجات آن در ایجاد اشتغال و امنیت سرمایه‌گذاری است و برای این امر باید تولید رونق بگیرد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: امروز با توجه به شرایط خاص منطقه اظهار کرد: حضور مردم در این انتخابات بسیار مهم بوده و همه باید زمینه را برای حضور هر چه بیشتر مردم فراهم کنند.

رضایی گفت: امروز دشمنان با جنایات مختلف در منطقه به دنبال کشاندن این ناامنی‌ها به داخل کشور هستند که حضور گسترده مردم در انتخابات مهر تأییدی بر حمایت از انقلاب و آرمان‌های آن است.

منصور ابراهیمی نیز در این مراسم با اشاره به تفحص شهی شیرزادی بیان کرد: شهید شیرزادی در سال 65 به شهادت رسیده و با توجه به وضعیت منطقه پیکر پاک و مطهر وی در منطقه جا ماند.

وی افزود: هفته گذشته و پس از 29 سال پیکر  پاک و مطهر این شهید به زادگاه خود بازگشت و در میان استقبال انبوه و باشکوه مردم ملایر و روستای کهکدان در زادگاهش به خاک سپرده شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر گفت: شهرستان ملایر در دوران دفاع مقدس هزار و 100 شهید دو هزار و 70 جانباز و 120 آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به دفن پیکر پاک و مقدس 18 شهید گمنام در ملایر افزود: ملایر جزء معدود شهرستان‌های استان است که 18 شهید گمنام را در خاک خود به یادگار نگه‌داشته است.

ابراهیمی گفت: ملایر دارای 1158 مزار شهید بوده که به‌غیراز 16 مزار آن مابقی ساماندهی شده و مزارهای باقی‌مانده سال آینده ساماندهی می‌شود.

در پایان این مراسم از تمبر مخصوص شهید شیرزادی توسط مادر این شهید و فرماندار ملایر رونمایی شده و از  همسر، مادر و دختر این شهید توسط کمیته مفقودین غرب کشور تجلیل شد.

تمبر شهید شیرزادی دومین تمبر مخصوص شهدای مفقودالجسد استان همدان است.

                                                     

دیدگاه شما