نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. دى 1394 - 7:45   |   کد مطلب: 17589
گزارش ملایری‌ها از افتتاح سرای مهربانی در ملایر؛
دیوار مهربانی در ملایر سرای مهربانی شد/اینجا گمنامی بزرگترین افتخار است
دیوار مهربانی که چند وقتی است در کشور در حال اجرا بوده در سطح وسیعتری با نام سرای مهربانی به ملایر هم رسید.

به گزارش ملایری‌‌ها؛ پس از اجرای طرح کشوری دیوار مهربانی مراسم افتتاحیه سرای مهربانی در ملایر برگزار شد تا سرای مهربانی عملا کار خود را در ملایر آغاز کند.

یکی از خیرین و کسانی که در اجرای این طرح در ملایر شرکت دارد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این سرا در راستای طرح دیوار مهربانی در کشور در ملایر با همت تعدادی از جوانان ملایری اجرا شد.

این جوان ملایری که نخواست نامی از وی برده شود گفت: هدف از اجرای این طرح ضمن کمک به نیازمندان در قصل زمستان و سرما تلنگر به کسانی است که قصد خدمت به مردم را دارند.

وی افزود: تعدادی از جوانان ملایری فقط با قصد کمک به نیازمندان در این راه اقدام به ایجاد این سرا کرده اند و بزرگترین افتخار برای انان در این مکان گمنامی است.

* سیاسی کردن سرای مهربانی ممنوع

وی با اشاره به قرارگیری در بحث انتخابات گفت: تمامی کسانی که در اینجا کار کرده اند از هرگونه سیاسی بازی مبری بوده و فقط کار خیر در این مکان  مهمترین نیت است.

این جوان خیر ملایری افزود: برخی قصد سیاسی جلوه دادن این اقدام را داشته ولی هر گونه عملی که باعث سیاسی شدن و سیاسی کردن این سرا شود ممنوع است.

وی گفت: در انتخاب مکان برای این سرا با وجود پیشنهادات دقت فراوانی شده و این مکان پذیرای هدایای تمام کسانی که قصد کمک کردن دارند  بوده ولی بدون بردن اسم از کسی و مهمترین اصل در این مکان گمنامی است.

دیوار و سرای مهربانی ملایر در میدان امام خمینی(ره) ؛ پشت تلویزیون بزرگ شهر، گاراژ قدیمی افتتاح شد که در این مکان علاوه بر لباس ، یخچال مهربانی نیز برقرار شده است.

یکی دیگر از جوانان خیر در این طرح  نیز درباره دیوار مهربانی گفت:قصد ما از اجرای این فعالیت دیوار مهربانی معطوف به برهه ای از زمان نبوده و  و در تمامی سال، از روند ممتدی برخوردار باشد سرانجام یک ملک مستقل و محصور به این پروژه مردمی اختصاص یافت.

وی افزود:  از آنجا که خطراتی مثل اراذل اوباش،  تجمع،  سد معبر،  اخاذی دیوار مهربانی را تهدید میکرد و قصد نداشتیم این دیوار هفته ای بعد از افتتاح، منحل شود تصمیم بر آن گرفته شد تا سلسله مراتب کمک به فقرا، شناسایی نیازمندان و معرفی آنان به خیرین و افتتاح یخچال مهربانی در یک ملک وسیع چهاردیواری با نکات امنیتی و مدیریتی بالا تحقق یابد.

این سرا با حضور گسترده مردم در روز اول روبه رو شده و در روز اول این سرا هم شاهد حضور خیرین و هم شاهد حضور نیازمندان بود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما