نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. بهمن 1394 - 15:18   |   کد مطلب: 17990
همزمان با لحظه ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران اسلامی زنگ انقلاب در مدارس ملایر به صدا درآمد.

به گزارش ملایری‌ها؛ همزمان با لحظه ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران اسلامی زنگ انقلاب در مدارس  ملایر به صدا درآمد.

رضا قیاسی در مراسم زنگ انقلاب در مدرسه خوارزمی ملایر با اشاره به زمان ورود امام خمینی(ره) به ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در زمانی رخ دااد که هیچ یک از کشورهای مستکبر و رژیم منحوس پهلوی حتی فکر این پیروزی ها را نمی کردند.

وی با اشاره به سنگ اندازی های رژیم شاه در ورود امام خمینی(ره) بیان کرد: امام بارها فرمودند که اگر اجازه ورود به هیچ کشوری را به من ندهید انقلاب اسلامی را در آب های آزاد و در روز کشتی ها تبلیغ می کنم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در هنگام ورود امام خمینی(ره) با استقبال مردم و آغوش مردم به آغوش ایران اسلامی بازگشته و همانگونه که امام فرمودند برای حفظ کرامت ایران اسلامی قیام کردند.

وی با اشاره به مدیونی ایران اسلامی به خون شهدا بیان کرد: هیچگاه نباشد فراموش کنیم که مدیون خون شهدا بوده و حفظ اقتدار ایران اسلامی در این 37 سال مرهون خون شهدا است.

قیاسی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و پیروزی در برجام بیان کرد: امروز اگر کشورهای دنیا در مقابل ایران فرش قرمز پهن کرده و در  مقابل ایران سر تعظیم فرود می آورند همه اینها به برکت خون شهدا است.

وی پهن کردن فرش قرمزدر جلوی رئیس جمهور را فرش قرمز جلوی ملت ایران داشنت و بیان کرد: دشمنان حتی ایران را به رسمیت نشناخته و دسیسه های فراوانی بر علیه ایران کردند اما امروز ایران در بین قدرت های بزرگ جهان جای دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان افزود: امروز ما باید قدر جایگاه خود در جهان و امنیت موجود در کشوررا بدانیم و با ایمان و ایستادگی در پای انقلاب همواره ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به نقش دانش آموزان در پیروزی  انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: جمعیت فرهنگی و دانش آموز جزء حاضرین همیشه در صحنه انقلاب بوده و در پیروزی انقلاب نقش مهم داشتند.

قیاسی گفت: وظیف امروز همه دانش آموزان امروز درس خواندن به بهترین نحو بوده تا بتوانند هر چه بیشتر زمینه پیشرفت کشور را مهیا کنند.

فرماندار ملایر نیز در این مراسم با اشاره به لحظه تاریخی ورود امام به میهن اسلامی بیان کرد: این لحظات لحظاتی است که رهبر ایران پس از 15 سال به میهن اسلامی بازگشته و لحظهای پر افتخار برای ایران اسلامی است.

عبدالعظیم رضایی افزود: ایام  دهه فجر ایامی برای گرامیداشت آرمان های انقلاب و آرمان های امام امت است که باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد.

وی افزود: در این ایام سعی کنیم دستاوردهای انقلاب را به بهترین نحو شناخته و ایام دهه فجر بهترین فرصت برای یادآوری فذاکاری های انقلاب است.

انتهای پیام/  

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار