نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. بهمن 1394 - 23:27   |   کد مطلب: 18088
حمایت عجیب و غریب یک کاندیدای شکست خورده از وزارت نفت؛
مدافع قراردادهای جدید نفتی در خواب از مفاد این قراردادها مطلع شد!+ عکس
با افزایش انتقادات کارشناسی به نسل نوین قراردادهای نفتی ایران، یکی از تاجران اصلی فرآورده های نفتی کشور که شناخت چندانی از قراردادهای نفتی ندارد، منتقدان را عده ای سیاسی کار با اهداف جناحی عنوان می کند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از راه دانا؛ سید حمید حسینی که پیش و پس از شکست در انتخابات اتاق بازرگانی، به حمایت بی چون و چرا از وزارت نفت و بیژن نامدار زنگنه پرداخته است که تا امروز نیز این حمایت ادامه دارد.

وی که خود را از خویشاوندان سببی هاشمی رفسنجانی معرفی می کند، در گفت و گو با رسانه های همسو از محاسن قراردادهای ipc می گوید و از بیع متقابل نیز دفاع می کند.
او در جدیدترین اظهار نظر خود گفته است:« به نظر من بحث‌های برجام و IPC و کرسنت همه مصرف انتخاباتی دارند. من خوش بین هستم که ۷ اسفند که انتخابات برگزار شد، این اختلاف نظرها هم تمام می شود.»
این اظهارات در شرایطی از جانب حسینی مطرح شد است که خود وی برای نمایندگی از حوزه تهران کاندیدا شده و طی چند ماه گذشته، به چنان دفاع تمام قدی از دولت و شخص زنگنه پرداخته که شایعات زیادی را به همراه داشته است.
حسینی در کنفرانس تهرانمعرفی قراردادهای جدید نفتی – نیز حضور داشت و در کنار سید مهدی حسینی رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی در جایگاه مهمانان ویژه نشسته بود اما چرت‌ و خواب عمیق وی سوژه عکاسان و میهمانان این کنفرانس شد. او در شرایطی از ipc دفاع می کند که  حتی در کنفرانس معرفی این قرارداد،  به خواب دیدن مشغول بوده است.

بر اساس این گزارش، در حالی حسینی منتقدان قراردادهای نفتی را به سیاسی‌کاری متهم می‌کند که کارشناسانی از همه طیف‌های سیاسی کشور انتقادات بسیار جدی و تندی به این قراردادها وارد دانسته‌اند. بسیاری از این کارشناسان از بدنه صنعت نفت و نهادهای پژوهشی مرتبط هستند و سازمان بازرسی کل کشور هم گزارش مفصلی درباره ابهامات و مشکلات این الگوی جدید قراردادی آماده و برای سران قوا ارسال کرده است.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار