نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. بهمن 1394 - 22:37   |   کد مطلب: 18229
تعداد ستادها در مرکز شهر ملایر به حدی است که حتی برخی از ستادها دیوار به دیوار هم بوده و مرکز شهر ملایر را به آش شله قلمکار مانند کرده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ با آغاز تبلیغات از ساعات اولیه بامداد شب گذشته برپایی ستادهای انتخاباتی و تبلیغات در شهر آغاز شد و بسیاری از ستادها تا صبح مشغول فعالیت بودند.

با شروع صبح شهر چهره ای متفاوت به خود گرفت و خیابان ها و در دیوار شهر مملو از پوستر های تبلیغاتی شده و لای در هر خانه ای پوستری تبلیغاتی وجود داشت.

ستادهای داوطلبین نیز در ملایر نیز همگی در میدان اصلی شهر و خیابان های مرکزی شهر  بوده و وضعیت شهر کلا دگرگون شده است.

از ابتدای صبح هر کدام از ستادها با نصب باند و پخش موسیقی های متفاوت سعی بر جذب مردم به سوی خود را داشته و تمامی این ستادها بروشورها و پوستر های تبلیغاتی کاندیداهای مورد نظر خود را در بین مردم پخش می کنند.

تعدد پخش این پوسترها باعث شده که خیابان  و پیاده روها مملو از این کاغذها شده و وجه نا مناسبی به وضعیت خایان ها داده است.

اما بعد از ظهر داستان متفاوت شده و با توجه به سخنرانی کاندیداها در ستادهایشان تجمع طرفداران در جلوی ستادها وضعیت خیابان و شهر تغییر محسوسی می کند.

حضور متعدد این ستادها در مرکز شهر باعث ایجاد ترافیک زیاد در شهر شده و از ابتدای ساعات بعد از ظهر رفت آمد به مرکز شهر با مشکلات فراوان مواجه شده است.

تعداد ستادها در مرکز شهر ملایر به حدی است که حتی برخی از ستادها دیوار به دیوار هم بوده و به  مرکز شهر ملایر را به آش شله قلمکار مانند کرده است.

هر کدام از ستادها با نصب صوت و پخش موسیقی وضعیت نامناسبی ایجاد کرده که باعث نارضایتی بسیاری از عابرین و کسبه خیابان ها شده است.

تجمع طرفداران کاندیداها نیز در جلوی ستادها باعث کشانده شدن آنان به داخل خیابان ها شده و همین امرباعث دو چندان شدن  ترافیک شهر شد.

بی احترامی به پرچم ایران و نام مبارک الله نیز در تبلیغات به وفور دیده می شود و با توجه به وجود پرچم ایران در بسیاری از پوسترهای تبلیغاتی باعث شده تمامی انها به زیر پاهای عابرین بیفتد.

برخی از کاندیداهای نیز در تجمعات طرفدانان خود از پرچم ایران استفاده کردند که باعث افتادن پرچم های ایران به زیر پای عابرین و بی احترامی به پرچم مقدس کشور شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار