نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. اسفند 1394 - 14:46   |   کد مطلب: 18251
بررسی سابقه کاندیداهای لیست اصلاح طلبان نشان می دهد که برخلاف اینکه آنها شعار اقتصادی سر می دهند، یک لیست کاملا سیاسی را ارائه داده اند.

به گزارش ملایری‌ها  به نقل از راه دانا؛  فضای انتخابات 7 اسفند امسال به سمت آرایش های لیستی پیش رفته است. جریان های مختلف به ارائه لیست های 30 نفره پرداخته اند. در این میان بررسی لیست ائتلاف اصلاح طلبان، جای بسی تعجب دارد. این جریان سیاسی که چندیست در رسانه ها پرچم مبارزه با فساد اقتصادی و حل معیشت جامعه و مشکلات اقتصادی را دارد، از یک طرف لیست بند خود را یک مفسد اقتصادی (کرباسچی) انتخاب کرده و از طرفی لیستی را تنظیم کرده اند که تمام افراد این لیست سابقه صرفاً سیاسی دارند و در اصل یک لیست سیاسی ارائه دادند و لی در ظاهر شعار اقتصادی می دهند. تناقضی است که خیلی زود دستان خالی اصلاح طلبان را رو کرده است.

 

متاسفانه وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور به حدی است که صدای بسیاری از افراد همسو با دولت را نیز بلند کرده است. حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در دیدار جمعی از مدیران و دست اندرکاران رسانه های کشور در جماران شرکت در انتخابات را یک وظیفه نسبت به مردم امروز کشورمان خواند که با انتخاب صحیح، معیشت، آرامش و امنیت بیشتر و بهتری پیدا می کنند و افزود: امروز مشکلات اقتصادی، بیکاری، تورم و گرانی از یکسو و تبعیض و اجحاف و حق کشی ازسوی دیگر و اعتیاد و ناهنجاری های فرهنگی از جهت سوم، جامعه را آزار می دهد.

 

این در حالی است که حداقل یک سوم کاندیداهای لیست ائتلاف اصول گرایان  جزء اقتصاددانان مطرح کشور می باشند و با هدفی که لیست دنبال می کند که همانا بهبود معیشت جامعه است، همخوانی دارد.

 

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار