نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. آبان 1395 - 12:19   |   کد مطلب: 20794
خادم حسین به عشق حسین؛
وقف هنر برای زائران اربعین+تصاویر
جوانان ملایری با هنر خود به زائران امام حسین(ع) خدمت می‌کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛ این روزها  افراد زیادی عاشقانه بار سفر بسته‌اند و عازم سفر عشق‌اند و پای در مسیری گذارده که انتهای آن وصال با یار است.

 با هرکدام که آن‌ها که به گفت‌وگو می‌نشینی،  می‌گویند می‌رویم تا خانم زینب(س) احساس تنهائی نکند و لبیک کوبان ندای امام خود را فریاد می‌زنیم.

این روزها در موکب یار  از سراسر ایران زائر رفت‌وآمد می‌کنند و در نقطه‌ای از این سرزمین عاشقان جامانده از زیارت به آن‌ها خدمت می‌کنند تا سفرشان را به‌سوی کعبه عاشقی ادامه دهند.

 در ملایر و بافاصله 730 کیلومتری کربلا موکبی به پا شده بنام خانم فاطمه زهرا(س) و زائران اربعین حسینی در این موکب با انواع غذای گرم پذیرائی می‌شوند و مسافر کربلا می‌شوند.

 در این میان هرکسی به هر نحوی که می‌تواند به زائران امام حسین خدمت می‌کند، یکی چای می‌ریزد و آن‌یکی مشغول کشیدن غذاست، کودکی میوه پخش می‌کند و جوان دیگر مشغول واکس صلواتی است.

در میان همه زائران  جوانانی که به قول خودشان هنرشان را وقف ارباب کرده‌اند بر روی ماشین زائران هنرنمائی می‌کنند.

از آن‌ها نامشان را جویا می‌شوم می‌گویند بنویس خادم حسین(ع) می‌گویم چرا این کار را انجام می‌دهید می‌گویند به عشق حسین(ع)...

امروز همه زائر حسین شده‌اند و همراه با کاروان حسین(ع) هرلحظه و قدم‌به‌قدم به کربلا نزدیک می‌شوند، هر که توانسته قدم درراه کربلا گذارده و عده‌ای نیز که جامانده‌اند خادم حسین شده‌اند.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار