نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. فروردين 1396 - 10:55   |   کد مطلب: 22033
رویداد برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب حجت‌الاسلام آزادی‌خواه به‌عنوان نماینده دوم ملایر را می‌توان به‌عنوان مهم‌ترین رویداد اردیبهشت‌ماه نام برد .

به گزارش ملایری‌ها؛ سال 95 با تمام مسائل و اخباری که با خود به همراه داشت و گذشت و سال 96 جایگزین این سال شد. در این سال اخبار متفاوتی در شهرستان ملایر رخ داد که در ایام نوروز آن‌ها را مرور می‌کنیم.

حضور پررنگ مردم ملایر در دور دوم انتخابات+تصاویر

دور دوم انتخابات در شهرستان ملایر هم‌زمان با 54 حوزه دیگر در  کشور از ساعت 8 صبح آغاز 10 اردیبهشت و مردم بار دیگر نیز در نشان دادند که همچون گذشته تعهد خود را به آرمان‌های انقلاب ثابت کردند.

در این روز حضور مردم ملایر در آخرین ساعات در حوزه‌های اخذ رأی بیشتر شده و همین امر باعث تمدید چندین‌باره انتخابات شد.

آزادی خواه پیروز انتخابات ملایر در دور دوم شد

با پایان شمارش آرای دور دوم حوزه انتخابی در شهرستان ملایر حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه با اختلاف 759 رأی راهی مجلس شد.

بر این اساس از مجموع آرای67 هزار 867 رأی مأخوذه احد آزادی‌خواه 34 هزار 313 رأی و آقای علیرضا امامی 33 هزار 554 رأی را کسب کردند.

سد کلان ملایر سرریز کرد

بارندگی‌های فراوان در فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه هم باعث ایجاد مشکلات و بالا زدن آب در خانه‌های شهروندان ملایری شده و هم باعث سرریز کردن سد کلان ملایر در تاریخ چهارم اردیبهشت‌ماه شد.

سد کلان باهدف تهیه آب شرب شهر ملایر، بخش كشاورزي و مسائل زیست‌محیطی در سال 1390 به بهره‌برداری رسیده که با توجه به بارندگی های   دو ماه ابتدایی سال  و پر شدن حجم 45 میلیون لیتری آب پشت این سد سرریز کرد.

بام نشینان ملایر در حال خانه خرابی!/ستاد بحران دقیقا کجایی؟

در هیاهوی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و پس از بارش‌های شدید فروردین‌ماه بالا زدن آب در خانه‌های جنب بام ملایر باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای آن‌ها شد.

نشست زمین و بالا زدن آب از زیر خانه‌های باعث ایجاد وضعیت نامناسب در این خانه‌ها شد و هرلحظه امکان خراب شدن خانه‌های این اهالی داشت.

به مناسبت روز زمین پاک؛

یک هزار و 500 متر نقاشی در ملایر کشیده شد+تصاویر

به مناسبت گرامیداشت دوم اردیبهشت روز زمین پاک مراسم نقاشی کودکان با حضور گسترده مردم ملایر برگزارشده و بیش ۱۵۰۰ متر نقاشی با موضوع محیط‌زیست کشیده شد.

همایش تجلیل از خیرین سلامت ملایر برگزار شد+تصاویر

در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه نیز به مناسبت میلاد باسعادت مولی‌الموحدین علی(ع) سومین همایش هم‌اندیشی خیرین سلامت و تجلیل از خیرین سلامت ملایر با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد و در پایان  این مراسم از 8 خیر سلامت شهرستان ملایر و 4 مددکار مجمع خیرین سلامت  تقدیر شد.

دعوت فوتسالیست ملایری به مرحله نهایی اردوی استعدادیابی فوتسال، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی "ر" و انتخاب مصطفی عبدالملکی به‌عنوان بخشدار سامن را می‌توان از دیگر رویدادهای این ماه نام برد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار