نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. فروردين 1396 - 10:21   |   کد مطلب: 22042
در خرداد ماه باز هم شهر ملایر بوی شهدای مدافع حرم گرفت و شهید سعید شاملو در ملایر تشییع شد .

به گزارش ملایری‌ها؛ سال 95 با تمام مسائل و اخباری که با خود به همراه داشت و گذشت و سال 96 جایگزین این سال شد. در این سال اخبار متفاوتی در شهرستان ملایر رخ داد که در ایام نوروز آن‌ها را مرور می‌کنیم.

در خرداد ماه باز هم ملایر بوی شهدای مدافع گرفت و روزه داران ملایری دومین شهید مدافع حرم را در شهر تشییع کردند.

شهید مدافع حرم سعید شاملو 23 خرداد ماه یکشنبه در عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

پیکر پاک و مقدس این شهید 25 خرداد ماه وارد ملایر شده و مراسم وداع با این شهید در حسینیه ثارالله(ع) برگزار شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والا مقام نیز صبح 26 خرداد  با حضور حداکثری مردم شهید پرور ملایر، خانواده های شهدا، مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

تشییع دومین شهید مدافع حرم ملایر با حضور گسترده روزه‌داران+تصاویر

این مراسم راس ساعت 9 صبح از مقابل شهرداری ملایر آغاز شده  و وصیت نامه شهید از زبان دخترش برای مردم قرائت شد و سردار مجیدی جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان سخنران ویژه این مراسم بود.

اجرای یکصد برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در ملایر

به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر بیش از صد برنامه در سپاه ملایر و در بخش‌های ناحیه‌ای، حوزه ای و پایگاهی اجرا شد.

برگزاری همایش راهپیمایی منتظران ظهور و احیا شب نیمه شعبان،همایش پیاده روی و راهپیمایی خانوادگی، افتتاح کارگاه صنایع تبدیلی و برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی از مهمترین این برنامه ها بود.

شهر ملایر غرق در شادی و شور در میلاد گل نرگس

به مناسبت نیمه شعبان مردم ملایر در روز میلاد امام زمان(عج) با برپایی ایستگاههای صلواتی و جشن در نقاط مختلف شهر سالروز میلاد گل نرگس را گرامی داشتند.

گزارش تصویری/جشنواره غذا با عطر و بوی خوش نیکوکاری

سومین جشنواره خیریه غذای ملایر با حضور پر شور مردم در پارک سیفیه به همت کمیسیون بانوان شورای شهر و بانوان خیر برگزار شد.

این جشنواره با نیت کمک به کودکان بی سرپرست و تهیه بسته حمایتی غذایی برای ماه رمضان با تشکیل 25 غرفه  انواع غذاهای محلی، آش‌ها و سالادها به فروش رسید.

در پایان این جشنواره بیش از 30 میلیون تومان برای کمک به نیازمندان جمع آوری شد.

مجهزترین باشگاه بدنسازی غرب کشور در ملایر افتتاح شد+تصاویر

در روز 7 خرداد ماه نیز آکادمی خانه ورزش ملایر و مجهزترین سالن بدنسازی غرب کشور با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با حضور مسئولین شهرستان ملایر افتتاح شد.

آغاز به کار مجدد خط تولید شرکت کیان کرد پس از چهار ماه تعطیلی

در اواخر خرداد ماه کارخانه کیان کرد ملایر هم پس از پس از رکود موجود و توقف خط تولید این شرکت از بهمن 94 خط تولید شرکت مجددا آغاز به کار کرد.

 

برگزاری برنامه‌های متنوع ماه رمضان، اعزام 1100 نفر به مرقد امام خمینی(ره) و برگزاری مراسم رحلت امام خمینی(ره) از دیگر رویدادهای خبری در این ماه بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار