نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. فروردين 1396 - 9:01   |   کد مطلب: 22046
برگزاری برنامه های ماه رمضان و سوختن 10 هکتار از جنگل ها و مراتع ملایر بر اثر آتش سوزی را می توان به عنوان مهمترین رویدادهای خبری در تیر ماه 95 نام برد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سال 95 با تمام مسائل و اخباری که با خود به همراه داشت و گذشت و سال 96 جایگزین این سال شد. در این سال اخبار متفاوتی در شهرستان ملایر رخ داد که در ایام نوروز آن‌ها را مرور می‌کنیم.

نیمی از ماه مبارک رمضان در تیرماه 95 قرار داشت و مراسم‌های مختلفی به مناسبت این ماه مبارک در ملایر برگزار شد که حکایت دوباره مردم ملایر از آرمان‌های فلسطین و مظلومیت فلسطین در روز قدس، برگزاری مراسم شب‌های قدر و برپایی نماز باشکوه عید سعید فطر اشاره کرد.

طنین شعار استکبارستیزی در فضای شهر +تصاویر

مردم شهیدپرور ملایر بار دیگر در روز 11 تیرماه  با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس به نوای پیر جماران در این روز لبیک گفتند.

مراسم راهپیمایی روز قدس در ملایر با حضور اقشار مختلف مردم از مقابل شهرداری آغاز و تا مصلی بزرگ حضرت ابوالفضل(ع) ادامه داشت.

مردم ملایر در این روز با پیمودن خیابان‌های شهدا، انقلاب و امیرکبیر و با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بار دیگر انزجار خود را از رژیم جنایتکار صهیونیسمی اعلام کردند.

ندای بک یا الله آسمان شهر را منور کرد

مراسم شب‌های قدر در بام ملایر و مساجد شهر برگزار شد و در اولین شب از این مراسم با حضور قاری مصری فاروق احمد احمد ضیف برگزار و مزین به نور تلاوت قرآن شد.

نماز عید فطر پایان یک ماه بندگی و عبادت خدای متعال+تصاویر

نماز عید فطر در 21 تیرماه و در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) توسط امام‌جمعه ملایر آیت‌الله سید رضا فاضلیان با حضور گسترده مردم اقامه شد.

برپایی نمایشگاه کتابت قرآن، همایش کتاب‌خوان ویژه روزه اولی‌ها و مسابقات ورزشی جام رمضان از دیگر برنامه در ماه مبارک رمضان در سال 95 بود.

10 هکتار از مراتع و جنگل‌های ملایر طعمه حریق شد

در روز سوم تیرماه براثر آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌های جنب بهشت هاجر ملایر 10 هکتار از زمین‌های منابع طبیعی و نزدیک به 4 هزار اصله درخت در آتش سوخت.

آتش‌نشانی دلیل این آتش‌سوزی را سهل‌انگاری انسانی عنوان کرد و عملیات خاموش کردن این آتش نزدیک به شش ساعت به طول انجامید.

بخشدار مرکزی: حاجی آباد نیازمند حفر چاه جدید/ تامین روزانه سه ساعت آب مسکن موقت

بی‌آبی در روستای حاجی‌آباد ملایر یکی دیگر از رویدادهای این ماه بود.

چاه روستای حاجی‌آباد ملایر براثر رانش زمین در این ماه ریزش کرده و این روستا نیازمند حفر چاه جدید شد و همین امر باعث بی‌آبی چندروزه این روستا شد.

شرایط عجیب پیمانکار ملایری برای واگذاری مسکن مهر/امضا کن تحویل بگیر!

یکی از جریان‌های خبرساز در این ماه شرایط عجیب پیمانکار مسکن مهر شش ملایر بود. این مسکن در سال 95 حواشی و اخبار  فراوانی با خود به همراه داشت.

آغاز دومین جشنواره اقوام در ملایر+تصاویر

در آخرین روزهای تیرماه دومین جشنواره اقوام ایرانی در ملایر برپا شد.

 این جشنواره  در 100 غرفه و از 18 استان کشور در محوطه پارکینگ بوستان سیفیه ملایر برگزار شد.

 

برپایی زنجیره انسانی نه به اعتیاد، برگزاری راهپیمایی حجاب امنیت من است، آغاز سفرهای خدمت نمایندگان ملایر و انتصاب حمید امیدی به‌عنوان بخشدار زنگنه از دیگر رویدادهای خبری در این ماه بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار