پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

23. فروردين 1396 - 15:40   |   کد مطلب: 22240
باکم کاری پیمانکار مسکن مهر الغدیر ملایر برق 80 خانوار این مجموعه قطع شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مجموعه مسکن مهر الغدیر ملایر در 202 واحد، پایین‌تر میدان جهاد ملایر ساخته‌شده است که در حال حاضر بیش از 90 خانوار در آن ساکن هستند.

در تماس اهالی این مجموعه با خبرنگار ما بیان شد که اهالی این مجموعه را با امتیازات کامل خریداری کرده و برق نیز از تعهدات پیمانکار بوده است.

یکی از اهالی این ساختمان نیز در گفت‌وگو با خبرنگارها بیان کرد: من این واحد را با تمامی امکانات خریداری کرده و از روز اول این مجموعه برق داشته است.

وی افزود: این مجتمع دارای 10بلوک است که فقط یکی از بلوک‌های آن دارای امتیاز برق است.

وی افزود: مابقی بلوک‌ها از امتیاز اصلی مجتمع که برای ساخت‌وساز گرفته‌شده استفاده کرده و متأسفانه اقدامی برای دریافت امتیازات نشده است.

پیمانکار مسکن مهر الغدیر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد: ما مشکل بدهی داشته و کنتور خریداری نکرده‌ایم و مشکل مالی داشته‌ایم.

پیمانکار این مجمع بیان کرد: مدیرعامل به دنبال کارها بوده و از رئیس اداره برق درخواست شده که مهلتی برای پرداخت بدهی داده شود.

رئیس اداره برق نی درباره این مشکل عنوان کرد: انشعاباتی که غیرقانونی باشد قطع شد و تا زمانی که کنتور خریداری نشود انشعابات وصل نمی‌شود.

 

متأسفانه گویا نظارت بر ساختمان‌های مسکن مهر بسیار کم بوده و پیمانکاران آن‌گونه که می‌توانند با متقاضیان مسن مهر برخورد می‌کنند.

آیا نباید پیمانکار قبل از اینکه واحدها را به متقاضیان تحویل دهد آن را تکمیل کند و سپس آنان را تحویل دهد؟

تا چه اندازه بر کارهای پیمانکاران نظارت می‌شود؟ اگر مشکلی برای یکی از اهالی پیش آید آیا پیمانکار پاسخگو است؟

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار