نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. ارديبهشت 1396 - 9:44   |   کد مطلب: 22449
با توجه به نزدیکتر شدن به ایام انتخابات تکمیل پروژه تقاطع غیر هم سطح میدان انقلاب ملایر سرعت چشمگیری گرفته است.

به گزارش ملایری‌ها؛ تقاطع غیر هم سطح میدان انقلاب ملایر در هفتم اردیبهشت ماه 1394 با حضور استاندار همدان، فرماندار ملایر و مسئولان  استانی و شهرستان ملایر کلنگ زنی شد.

شهردار ملایر در آن روز اظهار داشت: این طرح با اعتبار 120 میلیارد ریالی از منابع داخلی شهرداری آغاز شده  و از استان نیز تزریقاتی به این اعتبار شده است.

وی با اشاره به پایان عملیات فاز اول پروژه غیر هم سطح ملایر بیان کرد: فاز اول این پروژه تا اسفند ماه انجام می‌شود و انتظار داریم ظرف مدت یکسال این پروژه به بهره‌برداری برسد

.

نصب روزشمار اتمام پروژه، بازدید های مختلف، وعده های مختلف برای افتتاح و اخبار مختلف درباره این تقاطع بارها شنیده شد اما هنوز خبری از افتتاح این تقاطع نیست.

 

پس از کش و قوس های فراوان و وعده های مختلف برای افتتاح این پروژه سرانجام قرار بر این شد که در ایام الله دهه فجر 95 و با حضور استاندار همدان یک لاین از این پروژه افتتاح اما علی رغم تمامی اخبار این پروژه به ایام الله دهه فجر نرسید و ناتمام باقی ماند.

بالاخره در روز ولادت حضرت علی(ع) و در سکوت خبری با حضور خود شهردار یک لاین این تقاطع زیر بار ترافیک رفت .

اکنون یکسال از وعده افتتاح این تقاطع گذشته است  و این روزها با توجه به نزدیک شدن به انتخابات هر روز شاهد پیام‌هایی مبنی بر فعالیت  شبانه روزی نیرهای خدوم شهرداری جهت بهره‌برداری هرچه سریع تر از پروژه سریع از تقاطع غیر همسطح انقلاب آن هم در فضای مجازی دیده می شود.

سرعت اجرای ای پروژه به قدری بالا رفته است که از یک طرف عملیات بتن ریزی انجام شده و از طرف دیگر عملیات آسفالت ریزی انجام می‌شود.

اما سوال بزرگ  در اینجا این است که آیا وعده های قبلی آنقدر اثر بخش نبود که  اکنون که کمتر از دو سه هفته به انتخابات مانده هنگام سرعت بخشیدن به عملیات پایان این تقاطع است؟

آیا نمی شد قبل از این از یک طرف بتن ریزی انجام داد و از طرف دیگر آسفالت ریزی؟ اگز این‌ها مانور انتخاباتی نیست چرا تا کنون برای افتتاح این پروژه چنین سرعت داده نشده بود؟

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار