نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. تير 1398 - 17:12   |   کد مطلب: 26949
همدان خاک زرخیز و شهر کشتی است نه فوتبال چراکه در تمام رده‌های سنی از نونهالان تا بزرگ‌سالان قهرمانان ملی، بین‌المللی و المپیکی دارد.

به گزارش ملایری‌ها؛ خانه کشتی پهلوان مسعود مصطفی جوکار بعد از سال‌ها تعطیلی و کش‌وقوس فراوان با مشکلات بالاخره شاهد حضور پرشور کشتی‌گیرانی از سراسر استان در مسابقات اپن بود و شور و حال کشتی دوباره در این سالن دیده شد.

بیش از ۲۰۰ کشتی‌گیر به مدت ۴ روز در دو بخش نونهالان و نوجوانان و در ۱۲ رده وزنی در هر بخش باهم در خانه کشتی ملایر به رقابت پرداختد تا جان تازه‌ای به کشتی ملایر و خانه کشتی پهلوان مسعود مصطفی جوکار دمیده شود.

رئیس هیئت کشتی همدان: بازگشت کشتی استان به نقطه اوج

رئیس هیئت کشتی همدان در حاشیه این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با کمک همه اعضای خانواده کشتی استان همدان موفق شدیم برای اولین بار مسابقات اپن را در رده‌های سنی مختلف برگزار کنیم.

حمیدرضا یاری به برگزاری مسابقات در رده پهلوانک ها خردسالان در همدان اشاره و بیان کرد:  مسابقات رده سنی نونهالان و نوجوانان در ملایر و جوانان، امید و بزرگ‌سالان در نهاوند برگزار می‌شود.

وی با تقدیر از اقدامات رئیس هیئت کشتی ملایر در این مسابقات بیان کرد: رئیس هیئت کشتی ملایر و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهر در این مسابقات سنگ تمام گذاشتند.

رئیس هیئت کشتی همدان بازگشت کشتی استان به نقطه اوج را مهم‌ترین هدف هیئت عنوان کرد و گفت:  به دنبال این هستیم که دوباره شور ،هیجان و عشق و اشتیاق را به کشتی همدان بازگردانیم.

وی افزود:  همین برگزاری مسابقات علاوه برجذب افراد به کشتی و باعث شده که کشتی گیران انگیزه بیشتری برای تمرینات داشته باشند و برای رسیدن به درجات بالاتر تر تلاش‌های بیشتری کنند.

یاری به برگزاری مسابقات لیگ استان اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا آخر مهرماه مسابقات مختلف  در سطح استان برگزار می‌شود.

وی به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در مدت دو ماه گذشته از روی کار آمدن اعضای جدید هیئت کشتی استان اشاره کرد و گفت: ۳۷ مسابقه، تمرین مشترک، اعزام‌ها به مسابقات مختلف، مسابقات  چندجانبه،   میزبانی از تیم‌های مختلف و در کنار آن  برنامه آمورشی برای مربیان و داوران ازجمله مهم‌ترین برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در هیئت کشتی است.

یاری تأکید کرد:  بیشتر برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در رده روی نونهالان و نوجوانان است تا در آینده بتوانیم از این‌ها بهتر بهره‌برداری کنیم و ما  به دنبال پشتوانه سازی هستم تا با پشتوانه کامل در لیگ‌های کشوری شرکت کنیم.

نائب رئیس هیئت کشتی استان:همدان خاک زرخیز و شهر کشتی

نائب رئیس هیئت کشتی استان همدان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما تصریح کرد: برای اولین بار و پس از چند سال مسابقات کشتنی اپن در رده‌های سنی مختلف در استان برگزار می‌شود.

مسعود مصطفی جوکار گفت: بعد از چند سال سرمایه‌های کشتی استان دورهم جمع شده‌اند و امید است بتوانیم کشتی استان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

وی با اشاره به کیفیت مسابقات در رده‌های سنی برگزارشده بیان کرد: کیفیت کار در رده پهلوانک ها و خردسالان خیلی خوب اما  در رده نوجوانان کمی پایین بود، چراکه کار در این رده بسیار زیاد است.

نائب رئیس هیئت کشتی استان گفت: هیئت جدید کار خود را دو ماهی است که آغاز کرده است و برنامه‌های گسترده و ویژه‌ای تدارک دیده‌شده است .

وی تأکید کرد: امید است با تلاش کشتی گیران و حمایت و همکاری مسئولین، پیشکسوتان و قهرمانان و بتوانیم همدان را به جایگاه اصلی کشتی خود برسانیم.

مصطفی جوکار  گفت: همدان خاک زرخیز و شهر کشتی است نه فوتبال چراکه در تمام رده‌های سنی از نونهالان تا بزرگ‌سالان ما قهرمانان ملی، بین‌المللی و المپیکی داریم و این نوید را می‌دهیم که اگر برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده دقیق پیش رود کشتی همدان را در روزهای اوج خواهیم دید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار