نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. اسفند 1398 - 7:48   |   کد مطلب: 28034
هیئات مذهبی ملایر در کنار هم با شعار هیئت هیچگاه تعطیل نمی شود اقدام به تهیه، بسته بندی و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی برای مبارزه با کرونا می‌کنند.

به گزارش ملایری ها؛ این روزها با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامتی مردم برگزاری تجمعات مختلف کنسل شده است که عدم برگزاری مراسم‌ ها ی مذهبی و آیینی نیز قسمتی از هین امر است.
در روزهایی که همه ساله شاهد برگزاری جشن میلاد امام علی(ع) با شور هر چه بیشتر در بین مردم بودیم امسال با فراگیری ویروس کرونا برگزاری مراسم های جشن میلاد کنسل شده است، اما هیئات مذهبی ملایر کنار نکشیده و با راه اندای یک پویش و با شعار هیئت هچگاه تعطیل نمی شوند مبارزه با کرونا را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
جمعی از هیئات مذهبی ملایر در اقدامی خودجوش اقدام به بسته بندی ماسک، دستکش و مواد ضدعفئونی کننده کرده و با راه اندازی پویش "همشهری کنارتم " آنها را در بین مردم توزیع می‌کنند در همین راستا و همزمان با روز میلاد امام علی(ع) جمعی از هیئات مذهبی ملایر با حضور در حسینه مشتاقان کربلا اقدام به بسته بندی اقلام یاد شده کرده اند.

سید جلال موسوی رئیس شورای هیئات مذهبی ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به مهمترین اهداف شکل گیری این پویش بیان کرد: هیئات مذهبی ملایر در راستای مبارزه با بیماری کرونا اپویش "کنارتم همشهری" را راه‌اندازی کرده اند.
وی افزود: شیوع بیماری کرونا باعث شده که مراسم هیئات مذهبی کنسل شود اما امروز هیئات با همراهی هم و با جمع آوری کمک های خیران از خود هیئات در راستای مبارزه با این بیماری پیش قدم شده‌اند.
موسوی به همکاری یکی از کارگاه های خیاطی شهرستان برای تولید ماسک اشاره کرد و گفت: ماسک های تولید شده با نظارت شبکه بهداشت تولید شده و در بیمارستان استریل می شوند.
وی افزود: علاوه بر ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش نیز نیز خریداری شده و بسته بندی هایی شامل این اقلام برای توزیع آماده سازی می‌شود.
رئیس شورای هیئات مذهبی ملایر مهمترین هدف این اقدام را رویکرد و دغدغه اجتماعی هیئات مذهبی عنوان کرد و گفت: ما با شعار هیئت هیچگاه تعطیل نمی شود در این راه قدم برداشته و امیدواریم که این پویش ادامه دار باشد.
وی تاکید کرد: این پویش به هیچ ارگان، نهاد و سازمانی وابستگی ندارد و مردمی و توسط هیئت های مذهبی راه اندازی شده است تا بتوانیم در راستای مشکلی که کشور را فرا گرفته در شهر خودمان اثرگذار باشیم.
موسوی با بیان اینکه در روز میلاد امیرالمومنین علی(ع) 3 هزار بسته آماده می شود، بیان کرد: بسته‌ها در تعداد دو و سه عددی آماده سازی شده و در در نقاط محروم شهر توزیع می شود.
رئیس شورای هیئات مذهبی ملایر گفت: ما قصد ادامه این پویش را داشته که تنها به این مرحله ختم نشود و کسانی که قصد حمایت از ما را داشته می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۹۹۱۶۰۴۹۱۶۵۸۹ به نام شورای هیئات مذهبی ملایر واریز کرده یاری گر ما در این حرکت باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار