نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. ارديبهشت 1399 - 8:55   |   کد مطلب: 28340
به همت بسیج کارگری کارخانه سیم و کابل ملایر گندزدایی و ضدعفونی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ همزمان با شیوع کرونا در کشور همه اقشار بسیج علی الخصوص بسیج کارگری به یاری مردم شتافتند، امروز بسیج کارگری شهرستان ملایر به مناسبت فرارسیدن هفته کارگر کارخانه سیم و کابل ملایر را گندزدایی و ضدعفونی کردند.

در این خصوص احمد اکبری، فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها؛ گفت: به مناسبت هفته بسیج کارگری برنامه‌های متنوعی در ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: کارگران نقشی اساسی در پیشرفت کشور و جایگاه مهمی در صنعت و تولید دارند و به مناسبت شهادت شهید برونسی هفته بزرگداشت این قشر برگزار می گردد.

اکبری با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج کارگری در ملایر بیان کرد: تجلیل از کارگران نمونه و اهدای بن خرید به‌ کارگران کارخانجات صنعتی ملایر ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

وی گفت: اهدای بسته‌های بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده در بین کارگران کارخانجات سیم و کابل، معدن سرمک و قالیبافان از دیگر برنامه‌ها در هفته بسیج کارگری است که برخی از این موارد انجام شده است.

اکبری تجلیل از دو خانواده شهد کارگر شهرستان و ضدعفونی و گندزدایی کارخانجات از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته بسیج کارگری در ملایر است.

فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات ملایر به برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به مناسبت این هفته اشاره و تصریح کرد: در این نشست که با حضور ۸ مدیرکل استانی برگزار شد مشکلات برخی واحدهای تولیدی شهرستان بررسی شد.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار