نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. خرداد 1400 - 8:26   |   کد مطلب: 29630
مردم شهید پرور ملایر به یاد روز سوم خرداد به پویش سراسری #حماسه_خرداد پیوستند

به گزارش ملایری‌ها، سوم خرداد یکی از روزهای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و در دوران جنگ تحمیلی است که رزمندگان اسلام با تفکر ناب انقلابی توانستند خونین شهر را آزاد کنند.

مردم ملایر به یاد این روز با نگارش جملاتی  به یاد پیروزی بزرگ سوم خرداد و عملیات الی بیت المقدس یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.

نخستین جمله ای که هر کس از روز سوم خرداد دارد این است جمله معروف امام راحل(ره) است که "خرمشهر را خدا آزاد کرد" و قطعا با تئوری های نظامی ایرانیان توانایی آزادی خرمشهر را نداشتند اما به یاری خدا و تفکر رزمندگان خرمشهر آزادشد.

حضور در میدان؛ ایثار و گذشت رزمندگان، نمود مدیریت جهادی، اراده ملت، مدیریت و تفکر انقلابی و مردمی از مهمترین مسائلی ست که مردم ملایر درباره آزاد سازی خرمشهر از آن یاد می کنند.

در این بین نقش شهدا و شهید بزرگ محمدجهان آرا نیز هیچگاه از یاد مردم نمی رود که جان خود را فدا کردند تا دشمن حتی یک وجب از خا ایران را اشغال نکند.

در واقع آزادی سازی خرمشهر رقم نمی خورد مگر با تفکر ناب انقلابی که رزمندگان اسلام داشتند و تانستند از برهه ای سخت با سرافرازی عبور کنند و قطعا کلید حل مشکلات امروز کشور نیز همین تفکر است.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار