نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. بهمن 1400 - 13:45   |   کد مطلب: 30872
حجت‌الله ترکاشوند گفت: با توجه به بالا رفتن این روزهای مصرف گاز در شهرستان علی رغم دستورالعمل‌های کشوری گاز هیچ‌یک از صنایع ملایر و شرکت ذوب‌آهن قطع نشد.

به گزارش ملایری‌ها؛ روزهای اخیر مطالبی در فضای مجازی مبنی بر قطع گاز شرکت ذوب‌آهن آلیاژِی ملایر به دستور رئیس اداره گاز شهرستان در سال مانع زدایی از تولید منتشر شد که باعث بیکاری بسیاری از کارگران این واحد تولیدی شده است.

حجت‌الله ترکاشوند رئیس شرکت گاز شهرستان ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ما در پاسخ به سؤال خبرنگار ما درباره دلیل قطعی گاز شرکت ذوب‌آهن آلیاژی شهرستان ملایر اظهار کرد: در روزهای اخیر کشور سردترین روزهای سال را سپری کرد.

وی افزود: با توجه به سردی‌ها و بالا رفتن مصرف گاز و بر اساس دستورالعمل‌های کشوری قرار بر این شد که گاز صنایع از مدار خارج شود.

رئیس شرکت گاز شهرستان ملایر بیان کرد: بر اساس قرارداد شرکت گاز با صنایع این واحدها ملزم هستند آمادگی استفاده از سوخت دوم را داشته باشند.

وی گفت: با توجه به بالا رفتن این روزهای مصرف گاز در شهرستان علی رغم دستورالعمل‌های کشوری گاز هیچ‌یک از صنایع ملایر و شرکت ذوب‌آهن قطع نشد.

ترکاشوند بیان کرد: اولویت شرکت گاز تأمین  مصارف خانگی است و طبق قرارداد هنگامی‌که مصارف خانگی به خطر بیفتد در سراسر کشور گاز صنایع می‌شود .

وی گفت: گاز واحد تولیدی ذوب‌آهن ملایر قطع نشده و مقداری محدودشده بود و از صبح امروز نیز به حالت عادی بازگشت.

رئیس شرکت گاز شهرستان ملایر گفت: این احد تولیدی دارای بدهی‌هایی است اما اقدامی دراین‌باره تاکنون انجام‌نشده است و محدود کردن گاز آن فقط به دلیل بالا رفتن صرف گاز در کشور بود.

* مدیرعامل ذوب‌آهن:  بالا رفتن مصرف گاز باعث محدودیت در گاز ذوب‌آهن شد

غلامحسین جعفری مالک مجموعه صنعتی فولاد جعفری و مدیرعامل ذوب‌آهن آلیاژی ملایر  نیز در گفت‌وگو با اشاره به اخبار منتظر شده درباره قطع گاز این واحد تولیدی بیان کرد: گاز این واحد تولیدی قطع نشده است و فقط محدودشده بود.
وی افزود: با توجه برودت و سردی هوا و  بالا رفتن مصرف گاز  در کشور  طبق قراردادها ما به دستورالعمل‌ها پایبند بوده گاز این واحد تولیدی مدتی محدود شد و از امروز صبح نیز مشکل حل شد.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار