نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. اسفند 1401 - 20:36   |   کد مطلب: 31957
آب منطقه بلوار ولیعصر(عج) بخصوص در خیابان عفاف ملایر چند روزی است که با قطعی همراه است و صبر مردم از بی‌برنامگی در ترمیم وضعیت به سر آمده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ آب لوله کشی به یکی از اساسی‌ترین نیازهای روزمره زندگی در بین خانوارها تبدیل شده است و قطعی بدون اطلاع آن سبب مشکلات فراوانی برای مردم می‌شود.

آب منطقه بلوار ولیعصر(عج) بخصوص در خیابان عفاف ملایر چند روزی است که با قطعی همراه است و صبر مردم از بی‌برنامگی در ترمیم وضعیت به سر آمده است.

در این منطقه بیش از ۱۰ روز است که مشکل آب وجود دارد و گاه و بیگاه آب منازل مسکونی و ساکنان این منطقه قطع می‌شود که همین امر باعث اعتراضات فراوان مردمی شده‌است.

شرکت آب و فاضلاب برای رفع این مشکل چندین نقطه را حفاری کرده‌است و حتی اقدام به رها سازی آب به دورن جداول شهری کرده اما همچنان مشکل قطعی آب ادامه‌دار است.

به گفته اهالی این منطقه بارها پیگیری‌هایی بابت دلایل قطعی شده‌‌است که فرسودگی لوله و فشار ناشی از انتقال پاسخ مسئولین به این مشکل است.

اما صبر مردم پس از قطعی‌های گاه و بیگاه و عدم ترمیم یکباره و حل مشکل به سرآمده و اعتراضات فراوانی را در این بین به همراه داشته است.

درخواست مردم این منطقه بهبود وضع موجود و رفع مشکل به یکباره است و با توجه به درخواست مسئولین می‌طلبد هر چه سریعتر این مشکل مرتفع شود.

مشکلات حوادث آب طبیعی است

ایمان حاجی‌ئی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با طبیعی خواندن حوادث آب اظهار کرد: این مشکل حل می‌شود.

وی با بیان اینکه به جد پیگیر رفع مشکل آبرسانی به منطقه ولیعصرهستیم، تصریح کرد: لوله انتقال آب عمر دارد و مشکل پیش می‌آید و این مسئله طبیعی است و پیگیر هستیم.
مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر گفت: از روز اول پیگیر رفع این مسکل بودیم چرا که وظیفه ما اصلاح امور آبرسانی است و باید به جد انجام شود.

به گزارش عصرهمدان؛ باید گفت که قطعا بروز مشکل در امر آبرسانی با توجه به عمر مفید لوله و حوادث آب امری طبیعی است اما طولانی شدن رفع مشکل باعث نارضایتی مردم می‌شود.

قطعا کمترین حق مردم رسیدگی به مشکل آبرسانی است و در این بین اطلاع‌رسانی دقیق از وضعیت آبرسانی و زمان قطعی برای رفع حوادث آب می تواند در شرایط روانی مردم اثر گذار باشد.

نباید فراموش کرد که میز مسئولیت برای خدمت به مردم است و برای رفع مشکلات نباید اندکی کوتاهی کرد و رفع این مشکل نیاز به اقدامی جهادی دارد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار