نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. فروردين 1402 - 8:37   |   کد مطلب: 32224
روزهایی که لقب شگفتی‌سازان به هندبالیست‌های ملایری داده شود و بانوان ملایری در لیگ برتر بزرگی می‌کردند و یکی پس از دیگری حریفان خود را شکست می دادند، به فراموشی سپرده شده و امروز تیم ملایر در خطر محرومیت از لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش ملایری‌ها؛ هنوز یک سال از روزهایی که اخبار امیدوارکننده و درخشش دختران ملایری در مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور منتشر می‌شد، نگذشته است که این اکنون تیم موفق سال گذشته در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

روزهایی که لقب شگفتی‌سازان به هندبالیست‌های ملایری داده شود و بانوان ملایری در لیگ برتر بزرگی می‌کردند و یکی پس از دیگری حریفان خود را شکست می دادند، به فراموشی سپرده شده و امروز تیم ملایر در خطر محرومیت از لیگ برتر قرار دارد.

برای نخستین بار در تاریخ ورزش ملایر، دختران شهر جهانی منبت و انگور موفق به کسب مقام سوم لیگ برتر هندبال کشور شدند آن هم با اختلافی ناچیز با قدرت های بزرگ هندبال ایران، اما آغاز فصل جدید هندبال بانوان لیگ شروعی برای روزهای کابوس‌وار بود.

بانوان ملایری که فصل گذشته با نام شهرداری ملایر در مسابقات شرکت کرده‌بودند از پیش از شروع این دوره از مسابقات زمزمه‌هایی درباره مشکلات آنان شنیده می‌شد، که مهمترین آنها بحث اسپانسری بود و همین امر باعث تغییر نام تیم ملایر شد و بانوان ملایری با مشکلات و وعده‌های فراوان مسابقات خود را در لیگ برتر هندبال آغاز کردند.

هرچند سرمربی این تیم تلاش کرده‌بود که بازیکنان را برای مسابقات حفظ کند، اما نتایج ضعیف تیم ملایر که امسال با نام غدیر در مسابقات حاضر شده بود از همان هفته‌های اول آغاز شد و در نیم فصل نخست مسابقات تیم ملایر تنها با یک پیروزی دررده هفتم لیگ هشت تیمی هم امتیاز به تیم رده هشتم قرار گرفتند.

مشکلات این تیم ادامه‌دار بود تا اینکه شگفتی‌سازان فصل گذشته لیگ برتر هندبال بانوان ایران را زمین گیر کرد و در هفته دهم لیگ ملایری‌ها که مهمان تیم رده سومی شهید شاملی کازرون بودند به دلیل مشکلات مالی در این مسابقه حاضر نشدند!

اکنون تیم ملایر به دلیل عدم حضور در این مسابقه به کمیته انضباطی معرفی می‌شود و این کمیته باید برای نتیجه مسابقات تصمیم‌گیری کند.

هیچ حمایتی نداشتیم

مژگان ملکی سرمربی تیم هندبال بانوان ملایر در گفت‌وگویی با اشاره به مهمترین مشکلات تیم هندبال غدیر بیان کرد: مشکل اصلی در این دوره از مسابقات بحث مالی تیم است و این تیم هیچ حمایتی ندارد.

وی با اشاره به نتایج درخشان فصل گذشته لیگ برتر هدنبال بانوان بیان کرد: از آغاز فصل تیم با مشکلات فراوان کار خود را آغاز کرد.

ملکی گفت: علی رغم مشکلات فراوان مسابقات را برگزار کردیم، اما در آخرین بازی به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم در مسابقه با تیم کازرون حاضر شویم.

وی با بیان اینکه این تیم اکنون در رتبه هفتم جدول هشت تیمی مسابقات قرار دارد، تصریح کرد: عدم تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب و سالن تخصصی تمرین از جمله دیگر مشکلات این تیم است.

وی گفت: مشکلات تیم را به تمامی مسئولان شهرستان و استان اعلام کردیم اما هیچ حمایتی نداشتیم و در صورت عدم حمایت و عدم حضور در یک بازی دیگر، از ادامه رقابت ها محروم می شویم.

به گزارش عصر همدان؛ از ابتدای شروع فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان وعده‌های فراوانی از طرف هیئت هندبال استان به این تیم داده شد، اما آنها عملی نشده است.

حتی علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در دیدار با رئیس فدراسیون هندبال کشور بیان کرده بود که شرکت کیان کرد از شرکت های مطرح کشور، به عنوان حامی ورزش هندبال این استان انتخاب و به زودی هندبال بانوان در لیگ برتر کشور را حمایت خواهد کرد.

اما گویی این وعده نیز عملی نشده است و اکنون تیم هندبال بانوان ملایر که در این سال ها نتایج درخشان کسب کرده و چندین ملی پوش در تیم های رده های مختلف هندبال ایران داشته در سراشیبی سقوط قرار دارد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار