نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. آذر 1402 - 8:56   |   کد مطلب: 33020
رویداد فرهنگی و هنری عصر فهمیده‌ها با شعار محلی برای نسل جدید انقلاب اسلامی و کشف استعدادهای آنان در ملایر برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛  محمد ابراهیمی در حاشیه برگزاری  رویداد فرهنگی و هنری  عصر فهمیده‌ها اظهار کرد: این رویداد برای  نسل جدید انقلاب اسلامی و جایی برای کشف استعدادهای آنان است.
وی افزود: برنامه رویداد عصر فهمیده‌ها جهت استعدادیابی از دانش‌آموزان ملایر از ۳۱ شهریور هم‌زمان با هفته دفاع مقدس طراحی و برنامه‌ریزی شد.
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه این رویداد در راستای کشف و شناسایی استعدادهای دانش‌آموزی و فرهنگیان انجام شد، عنوان کرد: دانش‌آموزان استقبال خوبی از این برنامه داشتند و در این طرح ثبت‌نام کردند.
وی فعالیت در حوزه ایثار و شهادت را از اهداف مهم این جشنواره برشمرد و گفت: دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری کارهای خود به اجرا گذاشتند.
ابراهیمی با بیان اینکه این جشنواره یک جشنواره سراسری است، تصریح کرد: داروان این برنامه از داوران زبده از هنرمندان  حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی  و حوزه تعلیم‌وتربیت سپاه بودند.
وی ضمن تقدیر از همه شرکت‌کنندگان  در این رویداد گفت: امیدواریم سال آینده باقوت و قدرت بیشتری این رویداد را با اطلاع‌رسانی بهتر داشته باشیم و شاهد بروز استعدادهای شهرستان ملایر در حوزه‌های فرهنگی و هنری باشیم.
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه ملایر به سایر برنامه‌های بسیج دانش‌آموزان و فرهنگیان ملایر اشاره کرد و گفت:  برگزاری نشست‌هایی با عنوان رفع شبهات مختلف، جهاد تبیین و کافه گفتگو، حضور دانش‌آموزان در برنامه‌های مختلف شهرستان از جمله یادواره‌های شهدا، برنامه‌های ملی و مناسبتی و مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان از جمله برنامه‌های ما  در آموزش‌وپرورش است.
 دبیر برگزاری جشنواره عصر فهمیده‌ها نیز با اشاره به برگزاری این رویداد در ملایر اظهار کرد: این رویداد برای اولین‌بار  در شهرستان ملایر برگزار شد.
نیکو آقایی بیان کرد: هدف از برگزاری این  رویداد  شناسایی استعدادهای دانش‌آموزی و فرهنگیان در حوزه ایثار و شهادت و شناخت بیشتر دانش‌آموزان نسبت به شهدا است.
وی  افزود:  باتوجه‌به اطلاع‌رسانی این رویداد از طریق فضای مجازی  دانش‌آموزان زیادی در این رویداد ثبت‌نام کردند که طی دو ماه پیش اجراهای خود را برای ما  در رشته موردنظر ارسال کردند.

دبیر برگزاری جشنواره عصر فهمیده‌ها با بیان اینکه این  یک برنامه به سبک عصر جدید اما با موضع دفاع مقدس و حوزه شهدا بود تصریح کرد: حجت‌الاسلام محمودی از حوزه تعلیم‌وتربیت سپاه، شیرین حبیبیان، خانم حمزه لویی و آقای بلوردی  از هنرمندان شهرستان ملایر داوران این رویداد بودند.
وی  گفت: که بعد از ارزیابی برترین‌ها را مشخص و جمع‌بندی انجام که طی همایشی با حضور همه گروه‌های شرکت‌کننده و مسئولان در دانشگاه ملی ملایر برترین‌های این رویداد معرفی می‌شوند.
آقایی بیان کرد: این رویداد به مدت ۴ روز و از ۵ آذر در رشته‌های مختلف فرهنگی شامل سرود، روایتگری، مدیحه‌سرایی و شعرخوانی، تئاتر، مرثیه‌سرایی و... برگزار شد.
انتهای خبر/گ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار