نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. آبان 1393 - 12:36   |   کد مطلب: 14380
مصوبه جلسه شورای ترافیک شهرستان ملایر؛
خیابان خیام یک طرفه می‌شود
در جلسه جلسه شورای ترافیک شهرستان ملایر مصوب شد که از تاریخ 20 آبان ماه ورودی خیابان خیام به میدان بسته شده و خیابان خیام یک طرفه شود.
جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ملایر

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، سرگرد بهزاد محمدی در جلسه شورای ترافیک شهرستان ملایر اظهار کرد: تصادفات در چهار ماهه اول امسال کاهش داشته ولی در تصادفات دو ماهه مرداد و شهریور افزایش خاصی پیداکرده است.

وی بیشترین سوانح را در محورهای آورزمان و ازناو دانست و عنوان کرد: نقاط حادثه خیز در پیچ‌های مرویل و ابوالقاسم خانی و کرتیل آباد در حال بازسازی و تعریض می باشند ولی با توجه به امکانات و اعتبارات سرعت طرح کاهش یافته است.

 فرمانده پلیس راه جوکار به  محدودیت ترافیکی محور آورزمان اشاره و تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام گرفته 10 درصد از تصادفات این محور را کامیون‌ها به خود اختصاص داده اند و در یک درصد از این تصادفات کامیون‌ها مقصر اعلام شده اند و این محدودیت ترافیکی راهکار مناسبی برای این محور نمی باشد.

محمدی گفت: اجرای این طرح باعث بروز مشکلاتی از قبیل افزایش سرعت سواری ها که با توجه به پیچ‌ها و تقاطع‌های موجود در این محور باعث واژگونی می شود و ایجاد ترافیک و تصادف در محور جایگزین که دو طرفه و اتوبوس رو بوده است، شده است.

وی عنوان کرد:با توجه  شهرک صنعتی، کوره‌های آجرپزی، زمین‌های کشاورزی، کامیون داران که در مسیر این محور وجود دارند  مشکلاتی  برای پلیس راه ایجاد کره است.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر گفت: با توجه آغاز فصل جدید و شرایط فصلی باید پیش بینی لازم صورت گیرد تا از بروز مشکلات در این زمینه جلوگیری گردد.

نجفی افزود: گرفتگی راه ها در بارش نزولات آسمانی از ضرورت هایی می باشد که حتماباید مورد بررسی قرار گیرد و اقدمات لازم برای راه‌های شهری و روستایی از جمله تامین ماسه، سوخت و تجهیز وسایل انجام پذیرد.

در این جلسه مصوب شد که از تاریخ 20 آبان ماه ورودی خیابان خیام به میدان بسته شده و خیابان خیام یک طرفه شود و محدودیت تردد تاکسی‌ها در شهر ملایر مشخص شده و تابلوها نصب می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار