نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. آبان 1393 - 8:58   |   کد مطلب: 14409
همزمان با ایام عزاداری محرم
نمایش مذهبی یک بیابان بی کسی اجرا می‌شود
همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان نمایش مذهبی واقعه کربلا با عنوان یک "بیابان بی کسی" توسط هنرمندان شهرستان ملایر در سالن ورزشی الغدیر به مدت ده شب به اجرا در می آید.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، همزمان با ایام حزن انگیز ماه محرم بار دیگر نمایش مذهبی واقعه کربلا با عنوان "یک بیابان بی کسی" توسط هنرمندان شهرستان ملایر در سالن 3000 نفره الغدیر ملایر به اجرا در می آید.

خانی کارگردان نمایش یک بیابان بی کسی، با اعلام این که بیش از 60 هزار نفر در سال گذشته این نمایش را تماشا کردند، اظهار کرد: با لطف خدا و عنایت مولایمان امام حسین(ع) امسال نیز این افتخار نصیبمان شد که با مجوز و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای این نمایش بیشتر به حضرت سیدالشهداء معرفت پیدا کنیم.

وی افزود: تعداد عوامل نمایش 60 نفر است و در پنج قسمت واقعه شهادت حضرت علی اکبر(ع)، شهادت حضرت قاسم(ع)، شهادت حضرت عباس(ع)، شهادت حضرت علی اصغر(ع)، شهادت حضرت امام حسین(ع) و حضرت رقیه(س) می باشد که به مدت ده شب از 16 آبان و در هر شب یک قسمت به ترتیبی که ذکر شد اجرا می گردد و از شب ششم تکرار خواهد شد.   

خانی به همکاری‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایراشاره و تاکید کرد: امیدوارم همانند سال قبل مردم با استقبال و حضور گسترده از این نمایش مذهبی دیدن کنند و به شهدای کربلا تعظیم و ارادت دوباره ای داشته باشند. 

نمایش یک دنیا بی کسی از 16 تا 25 آبان به مدت ده شب و از ساعت 30/20 در سالن ورزشی الغدیر واقع در میدان استقلال جنب ترمینال تهران اجرا می گردد.

این نمایش به نویسندگی مجید نورمحمدی و کارگردانی احمدرضا خانی است که سال گذشته نیز در دهه دوم محرم به اجرا درآمد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار