پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

18. آبان 1393 - 17:02   |   کد مطلب: 14421
در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش ملایر؛
کاوه برخورداری مدیر جدید آموزش و پرورش ملایر شد
در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الله چهاردولی در زمان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ملایر کاوه برخورداری به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان ملایر معارفه شد
کاوه برخورداری مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان ملایر شد

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، محمد قاسم عبدلی در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان  ملایر در سالن اجتماعات این اداره اظهار کرد: تغییرات و رفت و آمدها امری طبیعی می باشد و همه باید خودمان را برای این رفت و آمدها آماده کنیم  و مهم این است که مسئولیتی را که داریم چگونه انجام داده ایم.

وی از زحمات حجت االه چهاردولی تقدیر و تشکر کرد و افزود: پشتیبان مدیریت‌ها در نظام جمهوری اسلامی خوان شهدا و هدایت  مقام معظم رهبری است و هر مدیری در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی حرکت کند همیشه سربلند خواهد بود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان ملایر گفت: آموزش و پرورش محل اشاعه فرهنگ و تربیت سازی می باشد و جایی برای دسته‌جات و گروه‌های زیر پوستی ندارد.

 وی حفظ ارزش‌های نظام، دفاع مقدس، دینی و ملی را محور آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: حفظ کرامت ارزش‌های معلم را در جای جای نقاط کشور یکی از مهمترین راهکار‌های نظام آموزش و پرورش است.

عبدلی به شناخت آسیب‌ها در آموزش و پرورش تاکید و عنوان کرد: با توجه به هجوم خارجی در به وجود آوردن جریان ناامیدی در نظام با استفاده از ارزش‌های دینی و انقلابی آموزش و پرورش اجازه ندهد دانش آموزان به بن بست ناامیدی برسند.

وی به کارگیری نیروی انسانی با بصیرت را مهمترین نیاز نظام دانست و عنوان کرد:  از بحث علم آموزی و حرفه آموزی نباید غافل شد که از دل همین دانش آموزی‌ها نخبه‌ها بیرون می آیند و همین نخبه ها نیروی کار آینده نظام می باشند.

عبدالرضا فولادوند آموزش و پرورش را یکی از بزرگترین مجموعه اداری نظام دانست و اظهار کرد: آموزش و پرورش با حضور 13 میلیون دانش آموز و یک میلیون کارمند سهم بزرگی در نظام کشور دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: بزرگی مجموعه اداری آموزش و پرورش باعث شده است که مشکلات مزیدی گریبان گیر این اداره شود و آموزش و پرورش را تهدید کند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش در یکسال گذشته به اهداف کمی خود رسیده است ولی مشکلات کیفی آموزش و پرورش همچنان پابرجاست.

فولادوند مشکلات رفاه معلمین و تعمیر و تجهیز مدارس را از مشکلات مهم آموزش و پرورش قلمداد و بیان کرد: رسیدگی به این مشکلات در سال تحصیلی 94-93 در اولویت کاری آموزش و پرورش می‌باشد.

در این مراسم از زحمات حجت الله چهاردولی تقدیر و تشکر به عمل آمد و کاوه برخورداری به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان ملایر معارفه شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار