نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. آبان 1393 - 17:39   |   کد مطلب: 14424
نماینده مردم ملایر در مجلش شورای اسلامی گفت: اساس کار و رسالت کار مطبوعات و در کل صدا و سیما را در سخنان مقام معظم رهبری در حکم آقای سرافراز سرلوحه کار مطبوعات و رسانه است
سخنان مقام معظم رهبری سرلوحه کار مطبوعات می باشد

احمد آریایی نژاد در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها  اظهار کرد: مطبوعات نقش مهمی در تبلیغ ارزش‌های ملی و اسلامی دارند و باید دراشاعه نیکی‌ها و کاهش بدی ها در جامعه فعال باشند.

وی به هجمه عظیم فرهنگی توسط دولت‌های غربی در ایران اشاره کرد و افزود: مطبوعات امروزه نباید آب در آسیاب دشمن بریزند و به حفظ ارزش ها در نظام و جامعه کمک کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلش شورای اسلامی سخنان مقام معظم رهبری را اساس کار مطبوعات دانست و عنوان کرد: اساس کار و رسالت کار مطبوعات و در کل صدا و سیما را در سخنان مقام معظم رهبری در حکم آقای سرافراز سرلوحه کار مطبوعات و رسانه است. 

وی صرفا پر کردن صفحات را از مشکلات نشریه‌ها دانست و بیان کرد: مطبوعات نوشتاری باید قدرت بیشتری در تحلیل‌ها خو داشته باشند و از مطالب کارشناسی تر بیشتر استفاده کنند و فقط بحث پر کردن صفحات را مد نظر قرار ندهند.

آریایی نژاد ازعلت‌های دیده نشدن اخبار شهرستان را در ضعف خبری اخبار برشمرد و تصریح کرد:خبرهای ناقص و خبرهایی که بیشتر بازدهی عکسی دارند از دلایل مهم دیده نشدن اخبار در شهرستان می باشد.

وی گفت: وقتی خبر مشکلات شهرستان  در مطبوعات درج می شود پس از خبر نیاز به پیگیری دارد و این پیگیری ها باعث می شود که مسئولین متعد پاسخگوی این مشکلات باشند ودر رفع این مشکلات کمک کنند

دیدگاه شما

آخرین اخبار