نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. آبان 1393 - 20:01   |   کد مطلب: 14441
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ملایر
بسیج همچون آبی بر آتش برافروخته دشمن است
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ملایر گفع بسیج همچنن آبی بر آتش برافروخته دشمن می باشد، بسیجی باید مطالبه گر باشد و مطالبه گری در بسیج فعال شود و بسیجی و که نداند در جامعه و منطقه چه میگذرد و حساس نباشد بسیجی نیست.
بسیج همچون آبی بر آتش برافروخته دشمن است

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها،  سرهنگ مصطفی رستمی در جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان ملایر در سالن شهید آوینی کانون بسیج ملایر اظهار کرد: دشمن با تمام قدرت و توانش چه در زمینه جنگ نرم و چه جنگ سخت با  انقلاب اسلامی به مقابله برخواسته است.

وی گفت: در زمینه جنگ سخت نظام جمهوری اسلامی  مشکل خاصی ندارد، همانگونه که پهپاد RQ170 را پیچیده تر از نمونه آمریکایی این پهپاد به پرواز درآورد و  قدرت ایران را به جهانیان نمایان نمود.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ملایر به جنگ نرمی که دشمن با مملکت ایران به راه انداخته است اتشاره کرد و افزود: باید به جنگ نرم توجه خاصی کرد و از آسیب‌هایی که به دانش آموزان، خانواده‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها می زند آگاه بود.

وی آماری از طلاق، مصرف مشروبات الکلی، افزایش مهد و مطب‌های سگ و تجاوز ارائه و عنوان کرد:باید از این آمار احساس نگرانی کرد و به تهاجم فرهنگی که توسط ماهواره این گنداب فساد که بر سر خانواده‌ها ریختمه می شود آگاه بود و با بصیرت به مقابله و جهاد فرهنگی  با این معضل پرداخت.

رستمی تاکید کرد: هر کس هر جوری که می تواند باید به جهاد فرهنگی پبردازد و این مقابله را مخصوص سپاه و بسیج و روحانیت نداند و همه باید زحمت بکشند که دشمنان می خواهند فرزندان و خانواده ها را از ما بگیرند.

وی عنوان کرد: با این حال نباید زیاد احساس نگرانی کنیم زیرا رهبری را داریم و مقام معظم رهبری با ایستادگی خود ما را یاری می کند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ملایر به شروع هفته بسیج اشاره و ضمن تبریک این هفته افزود: افتخار بسیج باید این باشد که همه کارها، رفتار و اعمالش برای خداست و کاری که برای خدا باشد همیشه ماندگار است.

وی بیان کرد: امروز مجامع عالی بسیج از نخبگان، صاحب نظران و کسانی که دغدغه دین و انقلای را دارند تشکیل شده است و نمیتواند نگران مسائل کشور و منطقه و شهرستان نباشد و به این مسائل بی تفاوت باشد.

رستمی بسیج را آبی بر آتش برافروخته دشمن خواند و افزود: بسیجی باید مطالبه گر باشد و مطالبه گری در بسیج فعال شود و بسیجی و که نداند در جامعه و منطقه چه میگذرد و حساس نباشد بسیجی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی در ادامه جلسه اظهار کرد: راه انبیا و ائمه مبارزه مستمر با طاغوت‌ها بوده است و امروزه نیز ما در حال نه جنگ سخت بلکه جنگ نرم هستیم.

وی به ابزار مورد نیاز در جنگ نرم و فرهنگی اشاره کرد و افزود: برای اینکه بتوان  در این جنگ پیروز و موفق بود نیازمند سه مسئله شناخت و معرفت، فهم عمیق دین و صبرو بصیرت و علم است.

امام جمعه شهر نهاوند در بحث شناخت و معرفت عنوان کرد: همانگونه که امام علی (علیه السلام) به کمیل گفت " در راهی حرکت کن که نسبت به آن معرفت داشته باشی " باید راه را شناخت و در راه درست حرکت کرد.

وی تصریح کرد: خدا را بشناسیم و وقتی که خدا از راه درست بشناسیم، پیغمبر و ائمه را خواهیم شناخت و این همان دعایی است که همه روزه ما می کنیم و آن دعا اهدنا الصراط المستقیم است.

مغیثی عنوان کرد: بعد از شناخت و معرفت قدم دوم فهم درست دین است و دین را به طور دقیق و عمیق شناخت و صزف اینکه فقط امام زمان را بشناسیم کفایت نمی کند .

وی فهم عمیق دین راطبق سخن امام راحل (ره) فقه دانست و بیان کرد: اگر دین را شناختی بینا خواهی شد و سرت کلاه نمی رود و تحت تاثیر تبلیغات قرار نخواهی گرفت.

امام جمعه شهر نهاوند قدم سوم در این مبارزه صبر، بصیرت و علم ذکر کرد و گفت: ممکن است آدم نسبت به خدا  و امام زمان خود شناخت و معرفت و درک عمیقی از دین  داشته باشد ولی صبر و مقاومت و بصیرت نداشته باشد در نتیجه همانند طلحه و زبیر و یک سری از اصحاب پیامبر از راه دین خارج می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار