نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. آبان 1393 - 18:26   |   کد مطلب: 14442
امام جمعه موقت ملایر گفت: آمریکا دشمن انقلاب و قرآن و کل مسلمین است و همواره شعار ما در محافل بزرگ مرگ بر آمریکاست
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله مقدسیان

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله مقدسیان در خطبه های نماز اظهار کرد: آمریکا دشمن انقلاب و قرآن و کل مسلمین است و همواره شعار ما در محافل بزرگ مرگ بر آمریکاست.

وی در خطبه اول با ذکر احادیث و آیات قرآن مومنان را به تقوای الهی دعوت کرد و افزود: اسلام و مسلمین مدیون خون شهدا همواره چه در زمان پیامبر(صلی الله علیه و اله) و چه در زمان کنونی  هستند.

امام جمعه موقت شهر ملایر به آثار و برکات قیام امام حسین (علیه السلام) اشاره کرد و گفت: اسلام و شیعه با این قیام زنده شد و اگر سیدالشهدا(علیه السلام) نبود نامی از امیرالمومنین و اسلام باقی نمی ماند.

وی رهبری امام خمینی(ره) را از دلایل مهم پیروزی انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) که ادامه رو اباعبدالله (علیه السلام) بود پیروز شد و پس از آن با رهبری مقام معظم رهبری و خون شهدای انقلاب این نظام حفظ شد.

مقدسیان گفت: دشمن از هر راهی حاضر به ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایراان است پس مردم و سران مملکت باید مواظب باشند و به نظام اسلامی خدمت کنند تا فردای قیامت مدیون خون شهدا نباشند.

وی بیان کرد: کل تبلیغاتی که آمریکا و اسراییل از طریق ماهواره‌ها و فضاهای دیگر بر علیه ایران انجام می دهند با آمدن یک تاسوعا و عاشورا از بین می رود، این ملت خودباخته حسین ابن علی(علیه السلام) هستند و دشمنان اسلام نمی توانند این ملت را از امام حسین(علیه السلام) و ولایت فقیه جدا کنند.

امام جمعه موقت شهر ملایر در خطبه دوم به مذاکرات هسته ای ایران اشاره و تصریح کرد: دشمن خیر خواه ما نیست و آمریکا دشمن مملکت ایران و کل مسلمین جهان است.

وی به نامه‌‌های پنهانی رییس جمهور آمریکا به مقام معظم رهبری در شش سال ریاست اوباما اشاره کرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری در جواب نامه‌های اوباما اظهار کردند که " من به این مذاکرات خوشبین نیستم اما مخالفت هم ندارم" آمریکا انرژی هسته ای را در این مذاکرات بهانه قرار داده است.

مقدسیان گفت: این آمریکا است که بزگرترین بمب‌‎های هسته ای را در اختیار دارد، این آمیکاست که اسراییل را مسلح کرده است که زن وبچه‌های مظلوم فلسطین و غزه را می کشد و مدعی این است که مملکت ما دارای بمب هسته ایست.

وی حملات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی را محکوم کرد و افزود: اسراییل دست پرورده آمریکا در منطقه است و همانگونه امام خمینی(ره) فرمودند که " اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود" تا اسراییل نابود نشود مسلمانان و مستضعفین روی خوش نخواهند دید.

امام جمعه موقت شهر ملایر بیان کرد: کل تبلیغاتی که آمریکا و اسراییل از طریق ماهواره‌ها و فضاهای دیگر بر علیه ایران انجام می دهند با آمدن یک تاسوعا و عاشورا از بین می رود، این ملت خودباخته حسین ابن علی(علیه السلام) هستند و دشمنان اسلام نمی توانند این ملت را از امام حسین(علیه السلام) و ولایت فقیه جدا کنند.

وی گفت: همه مسلمانان در سرتاسر نقاط جهان بیدار و هوشیار باشند که آمریکا و متحدانش خیرخواه مسلمین نبوده و دشمن قرآن و تمام عقاید مومنین هستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار