نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. آبان 1393 - 14:13   |   کد مطلب: 14452
فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد؛
افتتاح مرکز پویا نمایی در هفته بسیج
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: مرکز پویا نمایی بسیج در محل کانون بسیج ملایر در هفته بسیج افتتاح می شود
سرهنگ مصطفی رستمی

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، مصطفی رستمی در جلسه نشست خبری با خبرنگارن در سپاه ناحیه ملایر اظهار کرد: قدرت بسیج به واسطه اتصال به مقام معظم رهبری واست اگر بسیج قدرت و عزتی دارد به خاطر ولایی بودن است.

وی به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر "بسیج امتداد عاشوراست " اشاره کرد و افزود: در مقاطعی از تاریخ دشمنان اسلام سعی در مصادره اسلام ناب را داشته اند همانگونه که یزید این قصد را داشت و امام حسین (علیه السلام) برای حفظ اسلام خانواده  و یارانش را فدا کرد.  

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: در وضعیت کنونی نیز انقلاب اسلامی ما در برابر دنیای کفر قرار گرفته است و دشمنان قصد مصادره انقلاب و عقب نشینی آن را دارند که از نمونه می توان جنگ هست ساله تحمیلی را نام برد.

وی تاکید کرد: هر چند دشمنان قصد نابودی و جلوگیری از صدور انقلاب را  دارند اما همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند " صدور انقلاب مثل بوی گل است و جلوی ساطع شدن بوی گل را نمی توان گرفت "  این انقلاب به دلیل مردمی بودن و رهبری مقام معظم همیشه حفظ خواهد شد.

رستمی گفت: امام خمینی (ره) با دستور تشکیل بیسج مستضعفین پایه‌های انقلاب را محکم و مردمی کرد و مردمی که حاضرند برای انقلاب و دین و مکتب همه چیز خود را فدا کنند بسیج را تشکیل دادند.

وی گفت: بسیج مایه افتخار و قدرت اسلام و انقلاب است و تداوم حرکت بسیج به دلیل در مسیر امام (ره) و شهدا بودن است و تا زمانی که بسیج در این را باشد همواره پیروز و موفق است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عضو بسیج بودن را با تمام وجود در خدمت انقلاب بودن معنی و بیان کرد: در این برهه زمان وظیفه بسیج دفاع از انقلاب، مکتب، دین و کشور با بصیرتی که در خود ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: بسیج دارای شاخصه‌های زیادی از جمله عمل به هنگام، تخصص بودن به اقشار مختلف، بصیرت و در راه امام (ره) و شهدا است و با این شاخصه‌ها به انقلاب و مردم خدمت می کند.

رستمی اظهار کرد: در شهرستان ملایر 142 پایگاه مردمی بسیج فعالیت دارند که این پایگاه‌ها در هفته بسیج برای هر یک از این پایگاه‌ها برنامه ای تدارک دیده شده است.

وی از برنامه ریزی بیش از 200 برنامه متنوع در هفته بسیج در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: برنامه‌های هفته بسیج امسال با برگزاری دعای ندبه در تاریخ 30 آبان ماه آغاز می شود و تا ششم آذر ماه این برنامه ها ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: در شهرستان ملایر بیش از 630 حلقه صالحین فعال می کنند و در هفته بسیج این حلقه‌ها برنامه‌های بصیرت افزایی، نشست با خانواده‌های اعضای حلقه و بحث و تبادل نظر درباره دجالواره و ماهواره را دارند.

وی  گفت:دیدار با ائمه جمعه در شهرهای سامن،ازندریان، جوکار و ملایر، میقات صالحین، صعود بسیجیان به قله کوه گرمه، برگزاری مسابقات ورزشی گوناگون، دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی مزار شهدا را از جمله برنامه های است که در هفته بسیج در شهرستان ملایر برگزار می گردد.

رستمی اصلی ترین برنامه این هفته را یادوراه شهدا خواند و بیان کرد: اصلی ترین برنامه این هفته برگزاری هشت یادوراه شهدا محلی و استانی در هر شب است.

وی از افتتاح مرکز پویا نمایی در ملایر خبر داد و عنوان کرد: مرکز پویا نمایی بسیج در محل کانون بسیج ملایر در هفته بسیج افتتاح می شود و همچنین حماسه بزرگ بسیجیان عاشورایی پنج هزار نفری بسیجیان در پنجم آذرماه در سالن الغدیر برگزار می گردد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار