نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. آبان 1393 - 17:13   |   کد مطلب: 14465
امام جمعه ملایر با بیان اینکه بسیج مظهر حضور مردم در صحنه است، افزود: بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب است و تا زمانی که بسیج وجود دارد آمریکا نمی تواند هیچ غلطی کند.
دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سبب ذلت مستکبرین شدند

به گزارش پایگاه خبری ملایری ها آیت الله سیدرضا فاضلیان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: زورگویان جهان از اسلام ناب محدی(صلی الله علیه و آله) در هراس هستند و از حضور بسیج می ترسند.

وی با بیان اینکه بسیج مظهر حضور مردم در صحنه است، افزود: بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب است و تا زمانی که بسیج وجود دارد آمریکا نمی تواند هیچ غلطی کند.

امام جمعه ملایر با تقدیر از بسیجیان خطاب به آنان تاکید کرد: نام و جایگاه بسیج بسیار دارای عظمت و بزرگی است، پس تا می توانید در راستای ترویج تفکر بسیجی تلاش کرده و در این مسیر، همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشید.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری امام علی (علیه السلام) گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند سربازان و دانشجویان نسل گذشته اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه و آله) را در میدان نبرد به مردم دنیا نشان  دادند و سربازان و دانشجویان امروز وارثان نسل گذشته هستند.

فاضلیان در خطبه‌های نماز جمعه ملایر اظهار کرد: فلسطین متعلق به همه مسلمانان جهان و اولین قبله مسلمین و محل معراج پیامبر اعظم(صلوات الله علیه و آله) است.

وی با بیان حدیثی از امام سجاد(علیه السلام) و زندگینامه  مختصری از آن حضرت افزود: اگر انسان با ایمان و با تقوا باشد پس از مرگ درهای بهشت به روی او باز خواهد شد و آنچه که انسان را در این دنیا نجات می‌دهد همین ایمان و تقوا است.

امام جمعه ملایر به جنگ امام علی (علیه السلام) و عمر بن عبدود اشاره  و بیان کرد: پس از کشته شدن عمر بن عبدود پیامبر اکرم(صلوات الله علیه و آله) فرمودند"  وزن این عمل امام علی (علیه السلام)  برتر از وزن تمام اعمال مسلمان است و نماند خانه ای از مومنان که عزت وارد آن شد و نماند خانه ای از مستکبرین که ذلت وارد آن شد. "

وی گفت: تسخیر لانه توسط دانشجویان نیز سبب عزت تمام مسلمین در سرتاسر دنیا و سبب ذلت و خواری مستکبرین و دشمنان اسلام شد.

فاضلیان با بیان احادیثی در زمینه تقوا و انجام عمل صالح افزود: ایمان مایه عزت، شوکت و قدرت است و عزیزترین افراد نزد خدا پرهیزکارترین افراد است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار