نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آذر 1393 - 20:07   |   کد مطلب: 14480
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به یاد کودکان شهید غزه 578 سالن ورزشی به نام کودکان شهید غزه نامگذاری می‌شود تا همچنان اسناد جنایت رژیم صهیونیستی در تاریخ بماند.

به گزارش پایگاه خبری ملایری ها به نقل از دانا،‌ سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاح 1000 سالن ورزشی صالحین و 9 دی ساخته شده توسط بسیج در سراسر کشور که در سالن 9 دی ناحیه جماران تهران برگزار شد، گفت: ورزش و تندرستی در تمامی زمینه ها همچون جنگ سخت، جنگ نرم و جبهه اقتصاد و تولید نیازی ضروری است.

نقدی ساخت بیش از دوهزار و 400 سالن ورزشی صالحین و 9 دی طی سه سال توسط بسیج در سراسر کشور را نمادی از مدیریت جهادی خوانده و افزود: اگر نیروی بسیج به خوبی شناخته و استفاده شود کارهای بسیار بزرگتری همچون آزادی بیت المقدس انجام خواهد شد.

وی مدیریت جهادی در ساخت سالن های ورزشی را به همت بسیجیان دانست و تصریح کرد: ای کاش همه مدیران کشور در همه عرصه ها با شناخت بهتر ظرفیت مخلصانه بسیج از نیروی بسیج استفاده می‌کردند چرا که چنین ظرفیتی در هیچ جای جهان وجود ندارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به رسانه ها بیان کرد: اگر سران قوا و مسئولین کشوری در این مراسم ها حضور ندارند، اصحاب رسانه می توانند به ابعاد مختلف فعالیت های بسیج و ساخت این سالن ها پرداخته و با اطلاع رسانی این فعالیت ها موجب دلگرمی مردم و مومنان در سراسر کشور شوند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: به یاد کودکان شهید غزه 578 سالن ورزشی به نام کودکان شهید غزه نامگذاری می‌شود تا همچنان اسناد جنایت رژیم صهیونیستی در تاریخ بماند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار