نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آذر 1393 - 21:16   |   کد مطلب: 14481
مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد؛
برگزاری همایش بزرگ فرهنگیان بسیجی در هفته بسیج
مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: همایش بزرگ فرهنگیان بسیجی در چهارمین روز از هفته بسیج برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری ملایری ها، کاوه برخورداری در جلسه کمیته اجرایی بسیج اظهار کرد: دفاع از ارزش‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه تک تک افراد جامعه اسن که فرهنگیان به دلیل رسالتی که دارند وظیفه سنگین‎تری را در این راه بر دوش می کشند.

وی افزود: با همکاری خوب بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی و سپاه ملایر، امسال به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متنوعی با حضور پررنگ فرهنگیان و دانش آموزان اجرا خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر افزود: همایش بزرگ فرهنگیان بسیجی، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و اجرای پدافند غیرعامل از مهمترین برنامه‌های این هفته با شکوه می باشد که با همکاری بسیجیان، سپاه ناحیه و  آموزش و پرورش شهرستان اجرا می شود.

وی گفت: مرحله اول اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دانش آموزان پسر سال دوم دبیرستان از 8/9/93 و برای دختران از 15/9/93 برگزار می شود.

فرمانده سپاه ملایر نیز از تعامل خوب و سازنده آموزش و پرورش با سپاه ملایر و اهمیت ویژه قائل شدن برای برنامه‌های فرهنگی قدردانی و اظهار کرد: از اینکه وزارت آموزش و پرورش یکی از اولویت‌های خود را اعزام کاروان راهیان نور گذاشته است نشاندهنده این امر است که دولت تدبیر و امید توجه ویژه به مباحث فرهنگی دارد و این قابل تقدیر است.

رستمی افزود: عنوان شجره طیبه ای که حضرت امام خمینی(ره) به بسیج دادند هم اکنون به بار نشسته است و از ثمره آن کشورهای منطقه نیز استفاده می کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار