نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. آذر 1393 - 11:35   |   کد مطلب: 14487
مسئول امور فرهنگی اداره ارشاد ملایر خبر داد؛
برپایی دو نمایشگاه کتاب در ملایر
مسئول امور فرهنگی اداره ارشاد ملایر گفت: به مناسبت هفته بسیج دو نمایشگاه کتاب به مدت یک ماه در مکان های سینمای فرهنگیان و دانشگاه ملی ملایر برگزار می گردد.
دو نمایشگاه کتاب در ملایر برگزار می گردد

منصور بهرامی  در گفگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار کرد: واحد فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به مناسبت هفته بسیج دو نمایشگاه کتاب به مدت یک ماه در مکان های سینمای فرهنگیان و دانشگاه ملی ملایر برگزار می کند.

وی گفت: این نمایشگاه ها به مدیریت یاسر سلگی مدیر مؤسسه فرهنگی و هنری تک منظوره ستاره صبح همدان و با هدف تأمین نیاز توده های مردم و علی الخصوص قشر دانشجو به موادخواندنی و همچنین آشنایی با تألیفات جدید دایر شده است.

مسئول امور فرهنگی اداره ارشاد ملایر تصریح کرد: در نمایشگاه برگزار شده در سینمای فرهنگیان تعداد سه هزار عنوان کتاب در 40هزار جلد  در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: در نمایشگاه دانشگاه ملی نیز تعداد 350 عنوان کتاب در دو هزار جلد با 30 تا 50 درصد تخفیف برای فروش عرضه به نمایش گذاشته شده است.

بهرامی افزود: منابع این نمایشگاه شامل موضوعاتی از قبیل علوم خالص، اجتماعی، مذهبی، روانشناسی، کودک و نوجوان، ادبیات، علوم پایه، علوم عملی، کامپیوتر، حسابداری، هنر، پوسترهای مذهبی و انواع نرم افزارهای هنری و آموزشی می باشد و بازدید از این نمایشگاه ها علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان برای عموم مردم آزاد است.

نمایشگاه کتاب در سینمای فرهنگیان از اول تا 30 آذر ماه سالجاری و از ساعت 8 صبح الی 17 عصر و نمایشگاه دانشگاه نیز به مدت ده روز از اول آذرماه همزمان با ساعت اداری در دانشگاه ملی ملایر آماده بازدید علاقمندان کتاب و کتابخوانی است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار