نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. آذر 1393 - 21:22   |   کد مطلب: 14493
ملایری ها: به مناسبت هفته بسیج مانور پدافند غیرعامل در مدارس دخترانه و پسرانه ملایر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری ها، مصطفی رستمی در این آئین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر کسی که دغدغه نظام  و انقلاب را دارد یک بسیجی است، اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس ما از کشورهای مختلفی بسیجی داشتم که کنار رزمندگان ما در جبهه های نبرد حضور پیدا کردند و تعدادی از آنها نیز به شهادت رسیدند.

وی افزود: دانش آموزان عزیز مواظب باشید که دشمن برای گرفتن ارزشهای ما برنامه ریزی کرده است.

فرمانده سپاه ملایر به سلاح حجاب بانوان اشاره کرد و گفت: دشمن می خواهد چادری که برای همسران، خواهران و دختران ما تاج بندگی است را از سر آنها بردارد و هویت خانواده را با برنامههای مختلف نشانه گرفته است.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: تفکر و روحیه بسیجی بزرگترین رمز ماندگاری دفاع مقدس است و امروز وظیفه همه ما حفظ این روحیه و تفکر در ادامه مسیر شهداست.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز اظهار کرد: با همکاری خوب بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی و سپاه ملایر، امسال به مناسبت هفته بسیج مانور پدافند غیر عامل در مدارس برگزار می شود که در این مانور دانش آموزان از نزدیک با نحوه پدافند غیر عامل آشنا می شوند.

کاوه برخورداری افزود: شما دانش آموزان عصاره تلاش، کوشش و برنامه ریزی یک ملت هستید که امید داریم در آینده مدیرانی دانشمند و توانمند برای این کشور باشید.

وی پدافند غیرعامل را یک برنامه تفکر محور دانست و بیان داشت: پدافند غیرعامل زمینه را برای برنامه محور بودن فراهم می کند تا بتوان چشم انداز آینده را ترسیم کرد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر تصریح کرد: در این راستا، با تشکیل کمیته پدافند غیرعامل در آموزش و پرورش ملایر، 11کارگروه فعال شده و در تمامی برنامه های آموزش و پرورش از جمله فرهنگی، آموزشی، هنری، فضاهای آموزشی، فناوری، عمران و ساماندهی نیروهای انسانی به کار گرفته می شود.

وی ابراز کرد: دوره ضمن خدمت پدافند غیرعامل در 13 آذرماه امسال برای دو هزارو 100 نفر از فرهنگیانی که ثبت نام کرده‌اند، برگزار می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار