نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. آذر 1393 - 14:44   |   کد مطلب: 14496
نماینده مردم ملایر در مجلس؛
خصلت اصلی بسیج بصیرت است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت:بصیرت یکی از خصلت‌های بارز بسیج بوده و اجرای منویات مقام معظم رهبری با همین بصیرت امکان پذیر است

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، احمد آریایی  نژاد در جمع پیشکسوتان بسیج و فرمانده‌هان حوزه ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان ملایر در سینمای فرهنگیان اظهار کرد: بصیرت یکی از خصلت‌های بارز بسیج بوده و اجرای منویات مقام معظم رهبری با همین بصیرت امکان پذیر است.

وی گفت: همانگونه که امام خمینی (ره) فرموند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد مردم و بسیجیان باید با بصیرتی که دارند از ولایت فقیه پشتیبانی کننند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کسانی که گفتگوهای هسته ای را به اقتصاد مردم ارتباط می دهند بدانند که اقتصاد امری درونی است.

وی بیان کرد: دو چالش مهمی که درسال‌های 78 و 88 در جکومت ایجاد شده از دانشگاه نشات گرفته پس مجلس  حق دارد که در برابر انتخاب وزیر علوم حساس باشد.

آریایی نژاد تاکید کرد: تنها وزیری که در صحن علنی مجلس گفت که در خط رهبری و موضع مقام معظم رهبری در مقابل فتنه حرکت و عمل خواهد کرد همین وزیر بود که در مجلس مورد حمایت قرار گرفته و رای آورد.

وی به مبارزات علنی پیامبر (صلی الله علیه و آله) و بیش از 80 جنگی که انجام دادند اشاره کرد و افزود: مسلمانان در تمامی این جنگ‌ها با ایمان، اعتقاد و بصیرتی که داشتند توانستند پیروز شوند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  مسئولین را به حمایت از بسیج در راستای ولایت فراخواند و تصریح کرد: اگر مسئولین بسیج را فراموش کنند تباه خواهند شد.

وی به گفتگوهای بین ایران و 1+5 اشاره و عنوان کرد: در بحث گفتکوها نظر مجلس همان نظر مقام معظم رهبری بوده و ما همچنان آمریکا را خونخوار و ظالم و دشمن اسلام می دانیم.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار