نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. آذر 1393 - 11:50   |   کد مطلب: 14507
مدیر توزیع برق شهرستان ملایر گفت: 108 هزر مشترک برق در شهرستان ملایر وجود دارد که 15 میلیارد تومان بدهی دارند.
مدیر توزیع برق ملایر

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، امیر حسین بادامی در جمع خبرنگاران ملایر اظهار کرد: در سال 1393 تعداد سه هزار 700 انشعاب نصب و تحویل مردم داده شده است.

وی از وجود 108 هزار مشترک در شهرستان ملایر خبر داد و عنوان کرد: مشترکین برق در شهرستان ملایر بالغ بر 15 میلیارد تومان به این اداره بدهی دارند.

مدیر توزیع برق شهرستان ملایر بیان کرد: در شهرستان ملایر 57 هزار مشترک خانگی شهری، 34 هزار مشترک خانگی روستایی، چهار هزار مشترک عمومی و دولتی، هزار و 542 مشترک کشاورزی، 716 مشترک صنعتی و 11 هزار مشترک تجاری و سایر مصارف وجود دارد..

وی  با اشاره به بالا رفتن جایگاه برق ملایر در سال 92 تصریح کرد: جایگاه برق شهرستان ملایر در پایان سال 92  از جایگاه 38 سال 91 به جایگاه چهارم کشوری ارتقا پیداد کرده است.

بادامی رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع را از عوامل موفقیت اداره برق برشمرد و افزود: تحصیل در امر خدمت رسانی و بهبود شاخص‌ها از اولویت‌های کاری در این اداره می باشد.

وی گفت: با همکاری مشترکین و دستگاه‌های اجرایی در حوزه وصول مطالبات می توان از این مطالبات وصول شده در بهبود مشکلات و اجرای تاسیسات برق استفاده بهینه کرد.

مدیر توزیع برق شهرستان ملایر اظهار کرد: با توجه به تاکید وزارت نیرو در حرکت به سوی انرژی‌های پاینده و اثرات مفید این انرژی‌ها به دلیل نیاز به سرمایه گذاری زیاد روند اجرایی این انرژی‌ها به کندی به پیش می رود.

وی تاکید کرد: کسانی که خواستار استفاه از انرژی خورشیدی و ایجاد پست یک کیلو واتی باشند، 50 درصد از هزینه‌های این طرح توسط وزارت نیرو به صورت یارانه بلاعوض به آنان تعلق می گیرد.

بادامی به ثبت نام تنها یک نفر در شهرستان ملایر برای استفاده از انرژی خورشیدی اشاره و تصریح کرد: عمر کمتر از ده سال و استحکام کافی ساختمان از شرایط استفاده از انرژی خورشیدی می باشد.

وی یکی از شاخصه‌های مهم برای عرضه خدمات در وزارت نیرو را میزان تلفات انرژی یا هدر رفت انرژی قلمداد کرد و افزود: وزارت نیرو امسال تاکید زیادی بر کاهش تلفات انژی را دارد و خواستار کاهش این تلفات به زیر 10درصد می باشد.

مدیر توزیع برق شهرستان ملایر تلفات انرژی در شهرستان ملایر را 21.7 درصد عنوان و بیان کرد: برای جلوگیری از هدر رفت انرژی از تمامی ظرفیت‌ها استفاده می شود تا این میزان در شهرستان  کاهش یابد.

وی گفت: از کل انرژی استان میزان 426 هزار و 272 مگاوات ساعت انرژی که برابر با 16 درصد از کل انرژی استان می باشد تحویل شهرستان ملایر داده شده است.

بادامی تصریح کرد: طول شبکه فشار ضعیف در شهرستان ملایر 950 کیلومتر و طول شبکه فشار متوسط هزار و 750 کیلومتر است و همچنین تعداد 6 ایستگاه پست 63.20 کیلوواتی به صورت عمومی و اختصاصی در شهرستان ملایر می باشد.

وی به 290 مورد سرقت سیم در شهرستان ملایر اشاه کرد و افرود: در هشت ماهه نخست امسال مقدار هشت هزار و 597 متر سیم در شهرستان ملایر سرقت شده است که برای جلوگیری از این سرقت‌ها تعاملاتی با نیروی انتظامی صورت گرفته و نصب اسپیسر و تعویض سیم به کبل خود نگهدار از دیگر اقدامات جلوگیری از سرقت می باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار