نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. آذر 1393 - 12:54   |   کد مطلب: 14511
عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در تعیین نرخ خرید تضمینی محصولات تولیدی داخل گفت:‌این وزارتخانه با اعلام نکردن قیمت خریدتضمینی برخی محصولات نارضایتی کشاورزان و تولیدکنندگان را موجب شده است.
قیمت خرید تضمینی شیر و کشمش صرفا برای برخی استان ها تعیین شده است

به گزارش پایگاه خبری ملایری ‌ها به نقل ازخانه ملت، علی نعمت چهاردولی در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه 10 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با انتقاد از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در تعیین نرخ خرید تضمینی محصولات تولیدی داخل گفت: این وزارتخانه گویا تنها موظف به رفع مشکلات مناطق خاصی از کشور شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر استان در وزارت جهاد کشاورزی وابسته و مسئول نداشته باشد کار آن استان انجام نخواهد شد افزود: باید مشخص شود که مبنای عمل در این وزارتخانه ضابطه است یا رابطه.

وی ادامه داد: باید مشخص شود که چرا قیمت خرید تضمینی شیر و کشمش صرفا برای برخی استان ها تعیین شده و تکلیف بقیه استان‌ها چیست.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکر دیگری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر نمی توانید از حق معلمان 18 میلیون دانش آموز و چند صد هزار بازنشسته دفاع کنیم چرا در این سمت باقی مانده ایم.

وی ادامه داد: مگر واگذاری آموزش و پرورش که مهمترین و موثرترین نهاد فرهنگی کشور است به بخش خصوصی بدون در نظر گرفتن تمام ملاحظات درست است؟ مگر می شود به خاطر مسائل مالی آینده فرزندان این سرزمین را نادیده گرفت.

عضو کمیسیون عمران مجلس در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز بسیاری از کارخانه های ما تعطیل شده که تمام دلیل آن وارداتی است که کارخانه‌های ما تولید می کنند باید مشخص شود که چرا جلوی واردات چنین محصولاتی گرفته نمی شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار