نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. آذر 1393 - 15:11   |   کد مطلب: 14663
فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: دهه فجر یادآور ارزش‌های دینی و شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی و نماد حق طلبی ایران در برابر کفار و دشمنان و صهیونیسم می باشد.
دهه فجر نماد حق طلبی در برابر کفار و دشمنان است

به گزازش پایگاه خبری ملایری‌ها، مصطفی آزادبخت  ظهر امروز در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ملایر در محل فرمانداری این شهرراظهار کرد: یکی از پیامدهای انقلاب اسلامی تجمع بی نظیر و مانور پیاده روی روز اربعین بوده و یاین حرکت نشات گرفته ز قیام حضرت سیدالشهدا (ع) است.

وی گفت: اربعین امروز به عنوان یک نماد و ارزش در دنیا مطرح بوده و یکی از مهم‌ترین  پیام‌های جمعیت 20 میلیونی که در پیاده روی و تجمع اربعین حضور داشتند حقانیت امام حسین(ع) و بدنامی و رسوایی دشمنان آن بزرگوار بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر تجمع اربعین را نشانه حق طلبی و شهادت طلبی مسلمانان عنوان کرد و گفت: مسلمانان با این جمعیت بی نظیر به دشمنان نشان دادند که این حق طلبی و شهادت طلبی را از قیام عاشورایی حضرت اباعبدالله آموخته اند.

وی تصریح کرد: دهه فجر یادآور ارزش‌های دینی و شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی  و  نماد حق طلبی ایران در برابر کفار و دشمنان و صهیونیسم می باشد.

آزادبخت دهه فجر را نشانه هویت ایران دانست و عنوان کرد: وظیفه مردم و مسئولان اکنون حفظ انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهدا بوده و گرامی داشت ایام دهه فجر یکی از مهمترین وظایف جامعه اسلامی ایران می باشد.

وی تاکید کرد: برنامه های دهه فجر امسال باید به صورت ویژه برگزار گردد چرا که آرامش و امنیت امروز جامعه مدیون خون شهداست و انقلاب اسلامی ثمره خون همین شهیدان می باشد.

فرماندار شهرستان ملایر و معاون استاندار همدان گفت: دستاورهای انقلاب اسلامی ایران بسیار بی نظیر می باشد و نه گفتن به غرب و شرق یکی از مهمترین دستاوردهای این انقلاب است.

وی با تاکید به حضور همه اقشار در برنامه‌های این دهه افزود: انقلاب اسلامی ماییه عزت و افتخار و سربلندی می باشد و بزگداشت این ایام ادای دینی به شهیدان و رهبری امام خمینی (ره) خواهد بود.

 
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار