نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. آذر 1393 - 15:01   |   کد مطلب: 14681
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در جمع عزاداران ملایری؛
مکارم اخلاقی نیاز امروز جامعه است/عزاداری مردم ملایر در 28 صفر +عکس
معاون حوزه علمیه قم مکارم اخلاقی را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: خانه‌ها و خانواده‌ها برای اینکه از آفات امروز جامعه در امان باشند و تداوم این خانواده‌ها هر چه بیشتر ار پیش باشد نیاز ملزم به مکارم اخلاقی دارند.
عزاداری مردم ملایر در 28 صفر +عکس

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، پیش از ظهر امروز مردم عزادار ملایری با حضور در مسجد جامع این شهر تجمع و به عزاداری برای پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و نوه گرامی ایشان امام حسن مجتبی(ع) پرداختند.

در این مراسم  حجت الاسلام و المسلمین سعیدی اظهار کرد: حسن خلق، احسان و حلم و برداباری سه ویژگی بارز امام حسن مجتبی (ع) بود و این سه نیاز‌های امروز جامعه هستند.

وی افزود: مسلمانان و مومنین با تمسک جویی از اهل بیت(ع) و استمداد از این سه ویژگی این امام بزرگوار خواهند توانست بر بلایا و مشکلات امروز جامعه غلبه کنند.

معاون حوزه علمیه قم با اشاره به رجلت پیامبر عظیم اسلام (ص) و ویژگی‌های اخلاقی ایشان عنوان کرد: عظیم‎ترین ویژگی حضرت محمد(ص) خوش اخلاقی و مهربانی است و همین امر باعث این شده که به وی لقب رحمت اللعالمین دهند.

وی مکارم اخلاقی را نیاز امروز جامعه دانست و بیان کرد: خانه‌خا و خانواده‌ها برای اینکه از آفات امروز جامعه در امان باشند و تداوم این خانواده‌ها هر چه بیشتر ار پیش باشد نیاز ملزم به مکارم اخلاقی دارند.

سعیدی گفت: برکت زندگی و آرامش روانی به سبب برگزاری روضه‌ها و مراسم‌های عزاداری سالار شهیدان و ائمه اطهار(ع) حاصل می شود و نعمت و بشارتی برای شیعیان است و این نعمت را هیچ یک از آیین‌ها و دین‌های دیگر را ندارند.

وی تاکید کرد: با پیامبر (ص) و ائمه بودن سبب دوری از گناه و رستگاری مومنان و مسلمانان می شود و پیروی از این بزرگواران سبب محشور شدن با ایشان در آخرت می گردد.

انتهای پیام/

عزاداری مردم ملایر در 28 صفر +عکس
عزاداری مردم ملایر در 28 صفر +عکس
عزاداری مردم ملایر در 28 صفر +عکس
عزاداری مردم ملایر در 28 صفر +عکس

دیدگاه شما

آخرین اخبار